Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1123
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1120

Følg bodybuilding.dk på

Mål, drømme og erfaringer m.m.

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle!

De fleste af emnerne herinde, er af teknisk og praktisk art, hvad angår styrketræning. Det er også cool; har selv læst mig til mange gode råd herinde, fra alle Jer derude med megen erfaring. Har selv 2,5 års erfaring indenfor styrketræning (er tidligere marathon-løber), og synes jeg har fået det bedre selv på mange områder: søvn, koncentrationsevne osv.
Derfor ville jeg høre hvad det er der drive Jer, til at forlade hjemmets fire vægge, for at tage ned i det lokale center? Samt hvilke ambitioner i har for Jeres træning :)

Alt godt herfra, Mvh. Alexander

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Angående motivation, mål osv. kan du finde mange tråde omkring det emne, hvis du søger :)
Brugeravatar

Reputation point: 160

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Well det der først fik mig ned i centeret var vennerne. Jeg kender mange der træner, og har derfor været heldig med at folk kan lære mig nogle ting derned, så jeg elsker at være dernede og bare kunne slappe af, og dele ens lidenskab med andre :D.

Grunden til jeg så blev ved med at træne er fordi jeg ser så meget op til de forskellige BB folk fx. Jay Cutler. Kan ikke se nogen større alfahan end ham, han er jo et monster :twisted: ! En anden grund var også at få en flottere krop, større overarme, sixpack. Men også fordi jeg altid har været en af svanserne i klassen, og hvorfor være en svans, når man kan lave om på det? Det er jo i virkelighedet et valg man skal lave, svans eller ikke svans? :´)

Min drøm indenfor BB ville være at komme op på en scene og vinde en BB konkurrence. Det allerstørste ville selvfølgelig være DM og vinde det, så ville jeg føle at jeg virkelig havde nået noget med mit liv, og at det ikke bare var spild af tid at være begyndt :D!
One man has enthusiasm for 30 minutes, another for 30 days, but it is the man who has it for
30 years who makes a success of his life."
- Edward B. Butler
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster