Lige en log for min egen skyld, tror ikke den vil være særlig læsevenlig. Tror bare det giver mig lidt mere motivation at den trods alt er offentlig. Hvem ved, måske bliver loggen interessant med tiden, men nu skal jeg lige igang med det sædvanlige, nemlig at tabe nogle kilo.
Jeg skal ned og veje 101,2 inden jul. Skal lige veje mig imorgen tidlig, men skulle gerne svare til ca. 10 kg. Det er et mindre væddemål der blev indgået for noget tid siden, men kommer først igang nu :/
Det er altså 2 kilo i ugen. Synes det er lidt meget, men der ryger jo nok noget væske.
Btw, der er ikke meget styrketræning over denne log, håber i bærer over med mig at jeg har lavet den herinde alligevel.
Har tænkt mig at smide kiloene ved at prøve at nogle former for faste samt, dukan diet og nogle helt alm fornuftige valg. Så må jeg lige se hvad der passer mig og virker. Det må blive en vurderingssag.
Imorgen går starten jo. Jeg har tænkt mig at semi faste lidt, ved at nøjes med at spise at par kyllingespyd frem til kl. 15 hvorefter jeg spiser 2 æbler frem til ca. Kl 18, hvor jeg vil spise en 3-5 rugbrød med noget frikadelle/ spejlæg/spegepølse + grønt. Aftensnack bliver et par kyllingespyd hvis jeg får brug for det.
Motionsmæssigt vil jeg starte op med at gå en del og stille og roligt starte noget løb op. Herudover squash 2-3 gange i ugen og basal "cirkel" træning hjemme 4 gange i ugen. Består af kettlebellswing, goblin squat, armstrækkere, planke og sådan i den dur. Ikke noget vildt, ej heller specielt tungt. (Vil gerne igang med pull-ups, så det bliver nok at projekt løbende at træne op til det, mere herom senee)
Det er sådan de tanker jeg starter ud, jeg justere forhåbentligt lidt undervejs, men vi starter her.
Igangstativ.