Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MagnusP skrev:Jeg har overvejet, at øge indtaget af protein, således at jeg også indtager en shake hver eneste morgen.

apocalyptus skrev:Du skal tænke på at uden "snyd" kan din krop kun udvide sig 12 % (ca)
Men ellers så øg dit generelle indtag af føde :-)
Held og lykke!

apocalyptus skrev:Altså man kan som udgangspunkt ikke naturligt forøge sin kropsvolumen med mere end ca 12 % (dermed ikke sagt at alle ikke kan, der er selvfølgelig nogen der falder uden for kategori)
Men det er der, believe it or not, nogen der har forsket i :-)

apocalyptus skrev:Altså man kan som udgangspunkt ikke naturligt forøge sin kropsvolumen med mere end ca 12 % (dermed ikke sagt at alle ikke kan, der er selvfølgelig nogen der falder uden for kategori)

Atombomben skrev:apocalyptus skrev:Altså man kan som udgangspunkt ikke naturligt forøge sin kropsvolumen med mere end ca 12 % (dermed ikke sagt at alle ikke kan, der er selvfølgelig nogen der falder uden for kategori)
Vil du ikke være venlig at finde de forskningsresultater til os?

Wannabe-BB skrev:Jeg er da gået fra 52-75 kg?![]()
Men det kan jeg ikke?!

Cykelmyggen Egon skrev:måske det er 12% om året eller noget, alt andet giver i hvert fald ikke mening

mikkel_baech skrev:Cykelmyggen Egon skrev:måske det er 12% om året eller noget, alt andet giver i hvert fald ikke mening
jeg tror bare det tal er grebet fra den blå luft og skal arkiveres lodret

MagnusP skrev:Beklager at være en dødbider, men kan vi ikke holde os til mit topic i denne tråd? tak.
Til Mikkel_baech:
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med dit indlæg. Jeg er rimelig fortrøstningsfuld hvad angår min egen viden indenfor træning, og vil vove den påstand, at jeg har ret godt styr på hvorledes de enkelte øvelser skal udføres korrekt. Jeg går meget op i ting som korrekt kropspositur under øvelserne.
Hvad mener du endvidere med: "mere i baner af vedholdenhed og stabilitet i træningen"? Jeg har før forsøgt mig med at øge mængden af træning pr. pas, og det førte blot til, at jeg endte i en voldsom tilstand af overtræning.
Til Old School:
Mener du, at jeg skal starte på et begynderprogram? og er det på samme baggrund som Mikkel? altså at jeg ikke skulle udføre øvelserne korrekt?
Hvad angår min kost, så spiser jeg godt og varieret 4-5 gange om dagen.
Tak for Jeres svar!

MagnusP skrev:Beklager at være en dødbider, men kan vi ikke holde os til mit topic i denne tråd? tak.
Til Mikkel_baech:
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med dit indlæg. Jeg er rimelig fortrøstningsfuld hvad angår min egen viden indenfor træning, og vil vove den påstand, at jeg har ret godt styr på hvorledes de enkelte øvelser skal udføres korrekt. Jeg går meget op i ting som korrekt kropspositur under øvelserne.
Hvad mener du endvidere med: "mere i baner af vedholdenhed og stabilitet i træningen"? Jeg har før forsøgt mig med at øge mængden af træning pr. pas, og det førte blot til, at jeg endte i en voldsom tilstand af overtræning.
Til Old School:
Mener du, at jeg skal starte på et begynderprogram? og er det på samme baggrund som Mikkel? altså at jeg ikke skulle udføre øvelserne korrekt?
Hvad angår min kost, så spiser jeg godt og varieret 4-5 gange om dagen.
Tak for Jeres svar!
mikkel_baech skrev:MagnusP skrev:
ok jamen hvis du selv mener at du træner til UG og du spiser godt og varieret nok så tror jeg desværre ikke jeg kan hjælpe dig. Så er du nok en af de få der har perfekt teknik, får trænet og presset sig selv nok og desuden spiser stabilt og nok til at det ikke burde kunne lade sig gøre at tabe sig. men det gør du jo.. ergo er der en eller flere ting som du gør forkert.
Ifølge dig selv så har du prøvet overtræning, jeg vil vove at påstå at det har du ikke. du har simpelthen ikke haft nok styr på kost søvn og teknik, men hey det er kun min mening.
med baner af vedholdenhed mener jeg at du får trænet nok gange om ugen, at du øger tonnagen hver gang og desuden indlægger hvil og variation i din træning.

MagnusP skrev:mikkel_baech skrev:MagnusP skrev:
ok jamen hvis du selv mener at du træner til UG og du spiser godt og varieret nok så tror jeg desværre ikke jeg kan hjælpe dig. Så er du nok en af de få der har perfekt teknik, får trænet og presset sig selv nok og desuden spiser stabilt og nok til at det ikke burde kunne lade sig gøre at tabe sig. men det gør du jo.. ergo er der en eller flere ting som du gør forkert.
Ifølge dig selv så har du prøvet overtræning, jeg vil vove at påstå at det har du ikke. du har simpelthen ikke haft nok styr på kost søvn og teknik, men hey det er kun min mening.
med baner af vedholdenhed mener jeg at du får trænet nok gange om ugen, at du øger tonnagen hver gang og desuden indlægger hvil og variation i din træning.
Det er ikke helt det jeg siger... Jeg er ret overbevist om, at min teknik i det forskellige øvelser er som den skal være. Det er mere hvad angår sammensætningen af min træning kontra kost, at jeg er i tvivl om hvorvidt jeg har den optimale teknik. Og det er derfor jeg søger hjælp herinde.
Måske er et begynderprogram løsningen. Men tror I, at jeg vil kunne få stimuleret mine muskler tilstrækkeligt, når de er vant til at blive tæsket væsentligt mere igennem?
Hvad men antallet af reps. Som det ser ud nu, kører jeg stort set til failure i hver eneste øvelse.

poul hansen skrev:hvordan ser din periodisering ud?
Hvor mange gram protein får du pr dag?
Hvor mange kcal får du pr dag?
Hvor længe siden er det du har misset et måltid?
hvor længe siden er det du sidst har drukket dig fuld?
Hvor længe siden er det du sidst har sovet under 7 timer?
Hvad bænker du?
hvad squatter du (under parallel).
Hvad vejer du nu ifht da du startede med at træne?
Med lidt hurtige svar til disse spørgsmål kan vi bedre vurdere hvor du er henne.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster