Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 820
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 818

Følg bodybuilding.dk på

Mangler effekt af træning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej dette er min første post på dette forum og jeg håber der er nogen af jer erfarne der kan hjælpe mig lidt på vej med hvordan jeg skal træne og spise for at få noget effekt ud af min træning.

Jeg er 33år 188cm og vejer 103kg, jeg har trænet on/off siden jeg var 25, men jeg har aldrig holdt i mere end 3md, da jeg er kørt sur i at træne da jeg ikke har kunne se nogen effekt.

Jeg har nu bestemt mig at jeg vil have smidt noget af det fedt der har sat sig på sidebenene og have bygget noget muskel masse op, men jeg mangler gode råd til trænings program mad plan og evt. kost tilskud, så jeg ikke igen står om 3md og er kørt sur i at træne uden at kunne se nogen effekt af det.

De gange jeg har trænet har jeg altid trænet i 1time i 2dage og 1dag´s pause og jeg har aldrig taget nogen form for tilskud.

Håber i vil hjælpe

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Først: bestem dig om du vil smide fedt, eller bygge muskelmasse. Mit gæt ville være = smide fedt.

Dernest udregn dit ligevægtsindatg på en hjemmeside, evt. HERINDE.

Så laver du en kostplan, hvor mængden af kalorier er ca. 500 under dit ligevægtsindtag.
NB - Husk sundt fedt, grøntsager, essentielle aminosyrer i form af kød, mejeriprodukter, æg osv.

Derefter laver du et træningsprogram selv, eller tjekker enten: Starting Strength, back to Basics, Back to Basics 2, eller et George Turner's fundament program ud på google. EVT noget German Volume Training. Så vælger du det program der udfylder dine behov, eller mål med træningen.

Det er en god idé at få købt sig noget proteinpulver, hvis du har svært ved at få noget at spise ca. 5-60 min. efter træning. Så kan du have det med og drikke efter træningen.

Det var vidst det. - (henvendt til andre brugere:) - I må meget gerne rette mig hvis jeg har glemt noget, eller I synes der er bedre alternativer.

Mvh Andreas.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster