Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 923
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 920

Følg bodybuilding.dk på

Mangler lidt hjælp

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej, her for tiden bulker jeg. Vejer 65 kg og er 180 høj, og har cirka fedt procent på en 8% vil jeg tro. Er slank og lettere muskuløs.

Mit mål er at komme op på de 70-75 kg, med fedt% op til 10-12% max.

Min kost, er hvad jeg hovedsagligt kan bruge hjælp til.

Starter hver dag ud med at spise Cornflakes m. mælk og en banan ved siden af, som morgen mad.
Hen af dagen(i skole tiden), spiser jeg en omgang dagens ret, som self. variere fra dag til dag. Som regel noget kød, m. kartoffler og grønsager til. Når jeg så kommer hjem fra skole spiser jeg typisk noget rugbrød med købpålæg eller peanutbutter på samt en eller to stykker frugt. Drikker generalt mælk hen over hele dagen, et sted mellem 1-2 liter hver dag.
De dage jeg træner (hver anden dag), tager jeg en shake lige efter træning.
Til aftensmad spiser jeg hvad min mor servere, som regel kød, brød/kartoffler, og grønsager. (lidt i stil med dagens ret). Og hen af aftenen spiser jeg rugbrød/knækbrød med peanutbutter. og lidt frugt. Lige inden jeg lægger mig til at sove spiser jeg en dåse tun.

Det er den typiske dag for mig kostmæssigt. Sker self at jeg spiser lidt slik/junk food en gang i mellem, men ikke ret ofte. Og behøves ikke at få det kommenteret, da jeg ved det ikke høre hjemme i en sund diet.
Men hvad syndes i om min kost, mangler der noget, er der noget overflødigt? eller noget som skal erstattes?

Fortæller også lige kort om min træning, gider ikke gå i detaljer.
Tager i træningscenter hver anden dag, hvor jeg typisk træner Arme,Bryst,Nakke,Skuldre den ene gang og så Ben,Mave,Ryg,Lår den anden gang. skiftesvis. Sørger for ikke at træne alle 7 dage om ugen, men at holde en slap af dag en gang i mellem, da jeg har hørt det skulle være bedst. Træner næsten også hver anden dag der hjemme(ud over den dag jeg holder pause).

Når jeg træner er det med 2-3x8-20 gentagelser, alt efter hvilke muskelgrupper det er. Træner for masse (bulker), og træner meget basis øvelser, som BOR, Dødløft, og Bænk. (Har problemer med Squat, får ondt der hvor stangen stytter bag på, tror jeg mangler lidt "masse" som stangen kan ligge på. Og jeg er sikker på at den lægger rigtigt).

Så hvad syndes i, lyder det fornuftigt de ting jeg gør, eller har i nogle gode ideer til forandringer?

Ser frem til nogle svar, tak på forhånd.
City star light of Los Angeles.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Gå artikelarkivet igennem. Der kan du ikke undgå at støde på nogle formidable artikler ind imellem, som nok skal sætte tingene lidt i perspektiv. Men skriv stadig, hvis du har det mindste spørgsmål.
Carpe diem / Memento mori
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Et godt spørgsmål er vel, hvordan går dit bulk? Hvis du tager på, går det jo godt og så gør du det vel rigtigt :wink: Umiddelbart ser det lidt sparsomt ud med proteinen, overvej at smide en shake ind om morgenen, også på off-days. Og overvej havregryn i stedet for cornflakes, det er the breakfast of champions :D
Og du skal ikke være ked af det med slik/junk, det er jo kalorier alt sammen :wink:
Where's the god damn protein!?
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog

En god morgenmad (som jeg spiser), som jeg faktisk også har fundet herinde engang er:
Havregryn med lyse rosiner + nødder (mandler) og i stedet for mælk, så lav en shake oveni (vanilie whey 80/95)
MUMS!

Så får du alt hvad du skal bruge, fra morgenstunden af -> hvilket er utrolig vigtigt!
- De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl......
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 120.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online