Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1076
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1074

Følg bodybuilding.dk på

Masse - og problemer med mave?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej folkens :)

Jeg er en dreng på 17 år, bliver snart 18. (Så fik i også lige det med :) )
Højde: 185-187 der omkring.
Vægt: ca 78 kg.

Det jeg er i gang med nu er at bulke lidt, mens jeg også er startet på programmet 'GT 10x10'.
Mit mål er mere masse.

Men har et problem. Har trænet i 2-2½ år, men kun seriøst i 1-1½ år.
Har altid trænet mave, men har svært ved at få mine abs tydelige, og venstre side vil slet ikke med :s
Nogen som kender nogle meget gode isolerede øvelser, hvor jeg med 100 % sikkerhed vil kunne isolere min venstre side, så jeg kan mærke jeg træner den, og det virker, eller bare hvor det går i venstre side?

For enten har jeg altid kørt skævt, altså undgået at træne min venstre sådan rigtigt, eller også er det generne.
Men jeg tror stadig på det er en blanding, men at jeg kan balancere det ved at få de rigtige øvelser. Mangler bare lige dem! :)

Så håber der er nogen som kan hjælpe mig, eller som muligvis har erfaring de kan dele ud af :)

Har ingen billeder til jer endnu desværre, da jeg har formateret min pc for nylig, så har intet i kan få herind :/

På forhånd tak

Hvis der skulle være spørgsmål, så kom med dem, for hvis det kan hjælpe med at give mig et svar så vil jeg svare på næsten alt :lol:

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du vil have at dine mavemuskler skal være tydelige, så kræver det at du har en rimelig lav fedtprocent som i hvert fald er under 10%.

Og jeg tvivler på at du kan isolere den ene "række" af mavemuskler - jeg ved ikke om du mener obliques?
Mirin?

Geografisk sted: Nordsjælland

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Du skal bare have noget mere masse på, så vil symmetrien formodentlig udligne sig hen af vejen.

Men at ville have tydelig abs, når nu du bulker, er en ret underlig idé :-k
Alle kan få sixpack, hvis de kommer langt nok ned i fedtprocent - også selvom man nærmest ikke har noget masse på maven. Jo mere masse des højere fedtprocent kan du have, men stadigvæk have sixpack(eller 4- eller 8- pack afhængig af hvor mange gange dine mavemuskler nu hæfter) :wink:
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Det jeg mener er ikke jeg vil have sixpack mens jeg bulker, men generelt, for har ikke altid bulket, og min fedtprocent har lagt mellem 8-10 % før, og også lidt lavere end 8 i en periode, men havde det stadig ikke der. Så mangler sikkert masse på mine abs, men får jeg det ved kg på, og så færre rep, eller bare en masse reps, eller?

Ved ikke hvad jeg mente med at isolere, men kan ALDRIG mærke noget i venstre side, men kan jeg i højre :s

Triier skrev:Det jeg mener er ikke jeg vil have sixpack mens jeg bulker, men generelt, for har ikke altid bulket, og min fedtprocent har lagt mellem 8-10 % før, og også lidt lavere end 8 i en periode, men havde det stadig ikke der. Så mangler sikkert masse på mine abs, men får jeg det ved kg på, og så færre rep, eller bare en masse reps, eller?

Ved ikke hvad jeg mente med at isolere, men kan ALDRIG mærke noget i venstre side, men kan jeg i højre :s

lav fedt procent + mave øvelser med vægt fx 3 set x 10-12 gentagelser

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 185.00

Triier skrev:Det jeg mener er ikke jeg vil have sixpack mens jeg bulker, men generelt, for har ikke altid bulket, og min fedtprocent har lagt mellem 8-10 % før, og også lidt lavere end 8 i en periode, men havde det stadig ikke der. Så mangler sikkert masse på mine abs, men får jeg det ved kg på, og så færre rep, eller bare en masse reps, eller?

Hvordan kan du vide at den lå på 8-10%?
Mirin?

Geografisk sted: Nordsjælland

Det blev tjekket på en ting de havde nede i vores fitness center, og ved godt den ikke passer helt, men eftersom jeg var en procent under, eller var omkring de 7 på den, så tror jeg 8-10 % passer nogenlunde.

Når nu du siger "på" er det så en af de der 'badevægte-features'? Fordi de er altså oftest virkelig upræcise.
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster