Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

så.ST skrev:Hvis du vil hører min mening, så sæt dødløft ind og fjern lateral raises og istedet kør flere sæt af mili-tary press.
Så vidt jeg kan se, så mangler du også et vertikalt træk til ryggen og her kunne du lave Pull Ups eksempelvis. Du behøves jo heller ikke træne arme hver gang, så der kan du få noget ekstra tid / plads til de nye øvelser.

HuggeK skrev:så.ST skrev:Hvis du vil hører min mening, så sæt dødløft ind og fjern lateral raises og istedet kør flere sæt af mili-tary press.
Så vidt jeg kan se, så mangler du også et vertikalt træk til ryggen og her kunne du lave Pull Ups eksempelvis. Du behøves jo heller ikke træne arme hver gang, så der kan du få noget ekstra tid / plads til de nye øvelser.
Det kan godt tænkes jeg gør så.
Det vertikale træk kan vel også komme fra seated rows? den har jeg nemlig tænk at køre som suplemet til BOR, altså den erstatter den en gang imellem.

HuggeK skrev:så.ST skrev:Hvis du vil hører min mening, så sæt dødløft ind og fjern lateral raises og istedet kør flere sæt af mili-tary press.
Det kan godt tænkes jeg gør så.
Det vertikale træk kan vel også komme fra seated rows? den har jeg nemlig tænk at køre som suplemet til BOR, altså den erstatter den en gang imellem.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster