Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1483
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1480

Følg bodybuilding.dk på

Mave buler ud, foroven!?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Som topic siger, er min mave begyndt at bule meget ud, specielt den øverste "del", så det ser virkelig underligt ud synes jeg. Jeg spiser måske lidt mere end jeg plejer, men jeg synes meget sætter sig på min mave.

Når jeg f. eks lige har spist, er min mave VOLDSOMT oppustet, ser helt urealistisk ud, men når jeg vågner om morgenen f. eks, er den helt flad og normal.

Men specielt den øverste del af maven er begyndt at bule ud, på en mærkelig måde, jeg spurgte min mutter hvad hun mente, og hun synes også det så underligt ud.

Jeg har prøvet at tage nogle billeder af det, men jeg kan godt se, at det er svært at se det ordentlig ud fra dem. http://img507.imageshack.us/my.php?imag ... e87tu8.jpg
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Spiser du mange små måltider, eller få store? For det kan nemlig være at dine mavesæk har bare er blevet større. Prøv noget stomach vacuum. Det skulle gerne hjælpe.
Profit before people!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Kostplan: Ingen kostplan

Det er lidt forskelligt hvordan jeg spiser.

Men hvad er stomach vacuum, hvad er det lige det er? Hvor man suger man ind, også puster ud igen?
Brugeravatar

Styrkeliste

Stomach Vacuum hjælper sandsynligvis kun på folk med meget svage indre mavemuskler! Jeg har i hvert fald ikke haft nogen gavn af øvelse og ligeså har jeg hørt om andre der ikke har fået noget som helst ud af øvelsen...
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

Okay, jeg ved ikke om jeg har decideret svage mavemuskler, men som I nok kan se, har jeg heller ikke ligefrem nogen prængende :P
Brugeravatar

Styrkeliste

Du kunne vel altid prøve det. Det du gør er at du puster AL luft ud. Derefter skyder du brystet frem, og din mave vil automatisk trække sig ind. Den måde jeg gør det på er at jeg læner mig lidt forover, puster al min luft ud, og retter mig op og skyder brystet frem. Du skal måske øve dig lidt på det, men du vil tydeligt kunne mærke når du laver det rigtigt. Det vil ikke være dig selv der trækker maven ind. Så vidt jeg ved, så er det fordi man danner et vacuum i maven, deraf navnet.

Prøv dig frem! Kan jo altid være det virker :)

Held og lykke.

Ps. skal lige siges jeg måske ikke lige er den mest kompetente vejleder da jeg selv er nybegynder, men jeg synes det virker OK :)
Profit before people!
Brugeravatar

Her er et link
http://www.bodybuilding.com/fun/ms-fit5.htm

Ps. skal lige siges jeg måske ikke lige er den mest kompetente vejleder da jeg selv er nybegynder, men jeg synes det virker OK

Effekt eller placebo?
Brugeravatar

Styrkeliste

J-S-O skrev:Her er et link

Ps. skal lige siges jeg måske ikke lige er den mest kompetente vejleder da jeg selv er nybegynder, men jeg synes det virker OK

Effekt eller placebo?

orv, det var måske lidt hurtigt at sige jeg synes det virker godt. For det ikke fordi jeg kan se nogen forskel, jeg mener bare at jeg synes jeg kan mærke det i maven når jeg laver det. Skal ikke kunne sige om det har hjulpet mig på nogen måde, men har ikke noget imod at lave det. Så derfor kunne han vel godt lave det, det skader jo ikke at tage det med :)
Profit before people!
Brugeravatar

Gunni skrev:
J-S-O skrev:Her er et link

Effekt eller placebo?

orv, det var måske lidt hurtigt at sige jeg synes det virker godt. For det ikke fordi jeg kan se nogen forskel, jeg mener bare at jeg synes jeg kan mærke det i maven når jeg laver det. Skal ikke kunne sige om det har hjulpet mig på nogen måde, men har ikke noget imod at lave det. Så derfor kunne han vel godt lave det, det skader jo ikke at tage det med :)

Er tiden der, så kan man jo altid prøve :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste

Ellers, hvis man nu er en lille laban, kan man også bare supersette det med crunches? :D
Profit before people!
Brugeravatar

Når jeg stiller mig med siden ind til spejlet, og "presser" maven ud, ligner jeg en gravid dame. Nu er mit bryst så også = lort, da jeg kun har trænet i 1 månedens tid, men min mave buler rigtig meget ud i forhold til - det ligner lort! :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Pzyrex skrev:Når jeg stiller mig med siden ind til spejlet, og "presser" maven ud, ligner jeg en gravid dame. Nu er mit bryst så også = lort, da jeg kun har trænet i 1 månedens tid, men min mave buler rigtig meget ud i forhold til - det ligner lort! :)

Rolig. Jeg tror sku alle oplever en go' pregnent belly efter et godt måltid. Jeg gør i hvert fald selv :D Ja det ser da ikke for godt ud, men som du siger så er man igen flad som en pandekage om morgenen og man hungre igen efter meeerre maaad :D
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

S.K skrev:
Pzyrex skrev:Når jeg stiller mig med siden ind til spejlet, og "presser" maven ud, ligner jeg en gravid dame. Nu er mit bryst så også = lort, da jeg kun har trænet i 1 månedens tid, men min mave buler rigtig meget ud i forhold til - det ligner lort! :)

Rolig. Jeg tror sku alle oplever en go' pregnent belly efter et godt måltid. Jeg gør i hvert fald selv :D Ja det ser da ikke for godt ud, men som du siger så er man igen flad som en pandekage om morgenen og man hungre igen efter meeerre maaad :D

Well, kan ikke rigtig sammenlignes, når du har et fuldstændig vildt bryst + sixpack ;)
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg kender til samme fænomen! Og når man er hjemme ved mors kødgryder, resulterer det næsten ALTID i kommentaren: "Har du taget på?"
- "Nej, jeg har bare spist mig dejlig mæt i din gode mad mor!"
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: København

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster