Kan godt være du spiser sundt, men er dit indtag dagligt højere end dit ligevægtsindtag, så taber du dig ikke.
Som de andre siger, så det ik maveøvelser dr gør det, men indtaget.
Selvom du skal ligge i kalorieunderskud for at tabe dig, er det ikke ens betydende med at du skal sulte dig selv, det handler også om hvilke fødevarer man indtager. Det handler om at få så meget ud af fødevarerne som muligt i underskudet.
Jeg ligger på 1800 kcal nu i min cut, og spiser 7xdagligt og sulter absolut ikk, men har bare ikke den der oppustethed/fyldt mave følelse. Jeg føler mig automatisk sulten oftere end før forsi jeg ikke indtager så mange kcal pr måltid som hvis man fx spiste 3xdgl og oven i købet er i overskud af kcal.
Det derfor jeg så også SKAL spise med 2-3 timers mellemrum, der skal max gå 3 timer melldm hvert måltid.
Jeg fik Sofie runge til at lave en kostplan udrettet speciefikt i forhold til mine mål og så det også passer med træningsprogrammet hvilket hun også harlavet til mig

Du siger du gerne vil tælle kcal, så igang med dig

Jeg vil anbefale du prøver at tælle kcal i det du indtager nu fx .
Sådan at du ikk går fra fx at ligge på 2300 kcal dagligt og så næste dag går ned på fx 1600.
Jeg brugte 1-2 uger på at trappe ned. Så da jeg havde bulket og lå på 2800kcal, så gik jeg ned på 2300 kcal første uge og så 2 uge ned på de 1800 jeg ligger på nu