Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Andersbr skrev:God video, kan godt lide at han fortæller lidt om det hele, hans liv, erfaring, træning, kost osv.

Odysseus skrev:Andersbr skrev:God video, kan godt lide at han fortæller lidt om det hele, hans liv, erfaring, træning, kost osv.
Det er godt Anders !![]()
Har du set samme serie med Evan Centopani?

Odysseus skrev:Andersbr skrev:God video, kan godt lide at han fortæller lidt om det hele, hans liv, erfaring, træning, kost osv.
Det er godt Anders !![]()
Har du set samme serie med Evan Centopani?

mic skrev:hold da op hvor er jeg bare IKKE imponeret.. ..alle de der videoer er altid det samme gøgl.. ..b-oring..

mic skrev:hold da op hvor er jeg bare IKKE imponeret.. ..alle de der videoer er altid det samme gøgl.. ..b-oring..

Andersbr skrev:God video, kan godt lide at han fortæller lidt om det hele, hans liv, erfaring, træning, kost osv.

Odysseus skrev:Glemte at det var fra det polske MD![]()
http://www.musculardevelopment.pl/conte ... y/4/96/71/

Bork skrev:Odysseus skrev:Glemte at det var fra det polske MD![]()
http://www.musculardevelopment.pl/conte ... y/4/96/71/
Thank you!

SPH skrev:Evan Centopani har bare The Læg..!! For helvede den er stor!

TheFatboy skrev:SPH skrev:Evan Centopani har bare The Læg..!! For helvede den er stor!
Nah, min farbrors er større

SPH skrev:TheFatboy skrev:SPH skrev:Evan Centopani har bare The Læg..!! For helvede den er stor!
Nah, min farbrors er større
Ja det er godt med dig, men så har han sikkert ikke nogle ankler

Jeg sover vidst
..
SPH skrev:Jeg tror jeg forvekslede ham med Erik FankhouserJeg sover vidst
..

TheFatboy skrev:SPH skrev:Jeg tror jeg forvekslede ham med Erik FankhouserJeg sover vidst
..
Ah, ham. Min onkels lægge har nogenlunde samme størrelse. Not a joke.

TheFatboy skrev:SPH skrev:Jeg tror jeg forvekslede ham med Erik FankhouserJeg sover vidst
..

Andersbr skrev:TheFatboy skrev:SPH skrev:Jeg tror jeg forvekslede ham med Erik FankhouserJeg sover vidst
..
Ja selvfølgelig har han det TheFatboy

TheFatboy skrev:Andersbr skrev:TheFatboy skrev:SPH skrev:Jeg tror jeg forvekslede ham med Erik FankhouserJeg sover vidst
..
Du skal se det før du forstår det. Indtil da, skal du bare være stille.

Andersbr skrev:TheFatboy skrev:Andersbr skrev:TheFatboy skrev:SPH skrev:Jeg tror jeg forvekslede ham med Erik FankhouserJeg sover vidst
..
Jeg er helt stille, hvis du stopper med at skrive underlige ting. Indtil da, bruger jeg min ytringsfrihed som jeg vilokay?

TheFatboy skrev:Andersbr skrev:TheFatboy skrev:Andersbr skrev:TheFatboy skrev:SPH skrev:Jeg tror jeg forvekslede ham med Erik FankhouserJeg sover vidst
..
Jeg er helt stille, hvis du stopper med at skrive underlige ting. Indtil da, bruger jeg min ytringsfrihed som jeg vilokay?
Underlige ting?

Andersbr skrev:TheFatboy skrev:Andersbr skrev:TheFatboy skrev:Andersbr skrev:TheFatboy skrev:SPH skrev:Jeg tror jeg forvekslede ham med Erik FankhouserJeg sover vidst
..
Underlige ting?
Ja, som fx. at påstå at din farbror har større læg end Erik Fankhauser, hans er knap 61 cm (hvis ikke jeg husker forkert) - og pænt cut.

TheFatboy skrev:Andersbr skrev:TheFatboy skrev:Andersbr skrev:TheFatboy skrev:Andersbr skrev:TheFatboy skrev:SPH skrev:Jeg tror jeg forvekslede ham med Erik FankhouserJeg sover vidst
..
Underlige ting?
Ja, som fx. at påstå at din farbror har større læg end Erik Fankhauser, hans er knap 61 cm (hvis ikke jeg husker forkert) - og pænt cut.
61cm!? Det er sgu da praktisk set umuligt... det er jo... alt for vildt. Man kan sgu da ikke have lægge på 61cm...

Andersbr skrev:TheFatboy skrev:Andersbr skrev:TheFatboy skrev:Andersbr skrev:TheFatboy skrev:Andersbr skrev:TheFatboy skrev:SPH skrev:Jeg tror jeg forvekslede ham med Erik FankhouserJeg sover vidst
..
Underlige ting?
61cm!? Det er sgu da praktisk set umuligt... det er jo... alt for vildt. Man kan sgu da ikke have lægge på 61cm...
Søg rundt på internettet? jeg mener de 61 ca. er offseason, men anyways..
http://contest.bodybuilding.com/gallery ... mode/jim/#
Hvad sammenligner du med, når du ikke en gang har tjekket hvad Eriks måler? Hvordan kan du så påstå at din farbrors er lige så store?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster