Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:......Alun....

Keobs skrev:Såååååååå det er pis eller hvad?

Merodium skrev:Keobs skrev:Såååååååå det er pis eller hvad?
Websites hvor de ikke engang kan stave til de ting de lige har oversat fra engelsk og konsekvent ikke kan holde styr på deres egen "fakta", skal man aldrig stole på.

Keobs skrev:Merodium skrev:Keobs skrev:Såååååååå det er pis eller hvad?
Websites hvor de ikke engang kan stave til de ting de lige har oversat fra engelsk og konsekvent ikke kan holde styr på deres egen "fakta", skal man aldrig stole på.
Pjat..
Jeg tjekkede lige de anmeldelser folk er kommet med hos Trustpilot, og de er altså gode...?

BigBoi skrev:Aldrig Alun. Aldrig.

Keobs skrev:Dog har jeg ikke fået svar på mit spørgsmål endnu..
Er der noget om metabolic typing eller ej? Det er jo ikke kun Alun der skriver om det.

BigBoi skrev:Keobs skrev:Dog har jeg ikke fået svar på mit spørgsmål endnu..
Er der noget om metabolic typing eller ej? Det er jo ikke kun Alun der skriver om det.
Det er unødvendigt at træne/spise ud fra om du er 'meso-, endo- eller ectomorph'.

Keobs skrev:BigBoi skrev:Keobs skrev:Dog har jeg ikke fået svar på mit spørgsmål endnu..
Det er unødvendigt at træne/spise ud fra om du er 'meso-, endo- eller ectomorph'.
Kan du uddybe hvorfor?
Tak for svaret.

Keobs skrev:BigBoi skrev:Keobs skrev:Dog har jeg ikke fået svar på mit spørgsmål endnu..
Kan du uddybe hvorfor?
Tak for svaret.

Legend skrev:At klassificere vores kroppe i tre forskellige kategorier når de består af millioner af komplekse processer virker en smule søgt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster