Stoppede for 1½ år siden med at spille fodbold og langtsomt men sikkert kom kg snigende
Første skridt på vejen er et medlemsskab til Fitnessworld i Aalborg, som åbner her den 2 jan. Ja det er vel mit nutårsforsæt. Glæder mig til at komme igang.
Sats
Alder: 24
Højde: 158,5
Vægt: 55 - da jeg startede var vægten på 58,5
Civilstatus: Er færdig som folkeskolelærer til sommer
Træning
Jeg træner fullbody 3 gange om ugen plus jeg i mellem hver træningsdag træner cardio. Jeg ville øsnke, at jeg kunne få løbet en lille tur hver morgen. Har dog løbet lidt her i december
Mit træningsprogram består af:
20 min opvarmning på CT
Squat 3x15
Bænk m håndvægte 3x15
Roning m cabel 3x15
Skulderpres m håndvægte 3x15
Træk til bryst 3x15
Biceps m håndvægte 3x15
Triceps m håndvægte 3x15
Maven
Mit næste træk er at få dødløft med.
Kost
Jeg følger ikke noget kostprogram. I hvert fald ikke før min træning bliver en normal del af min hverdag. Jeg prøver dog på at spise sundt dvs 6 måltider om dagen, og morgenmaden bliver ikke sprunget over. Har dog en aftale der hedder, at jeg i weekeden må spise og drikke, som jeg vil. Dette skal laves om, så det kun hedder en dag om ugen.
Døjer lidt med at få drukket nok vand i løbet af dagen, så det skal jeg også arbejde med.
Nu er det bare at komme igang og få en god rytme, så er jeg sikker på mine mål om mere muskelmasse og mindre fedt nok skal komme.

Det skal jeg nok lige vende mig til, jeg kan altså bedst lide bare at være mig selv. Er nu heller ikke så glad for alle de spejle, men jeg er ved at lære at bruge dem på den rigtige måde.