Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mr Statue skrev:Hej alle på siden.
Jeg er kommet i gang med at træne dødløft uden stropper for at få grebs styrken med men er det okay f.eks som jeg træner løfter jeg med mikset greb 4x6 løft?
Min tanke går på at hvis nu jeg løfter f.eks 3x8 eller 5x5 så vil der komme ubalance i forhold til overhånd og underhånds greb i den ene side hvis i kan følge mig.
Jeg træner desuden rackpull og barbell shrugs samme dag, samme metode.
Tak for svarene.
Shrugs ville jeg dog lave med straps så du kan lave et dobbelt front greb, eller evt lave det med Farmers fx hvis du skal lave dem uden straps, noget ala. Poundstone shrugs:

Mikkel leicht skrev:Mr Statue skrev:Hej alle på siden.
Jeg er kommet i gang med at træne dødløft uden stropper for at få grebs styrken med men er det okay f.eks som jeg træner løfter jeg med mikset greb 4x6 løft?
Min tanke går på at hvis nu jeg løfter f.eks 3x8 eller 5x5 så vil der komme ubalance i forhold til overhånd og underhånds greb i den ene side hvis i kan følge mig.
Jeg træner desuden rackpull og barbell shrugs samme dag, samme metode.
Tak for svarene.
Hmm forstår ikke helt nejShrugs ville jeg dog lave med straps så du kan lave et dobbelt front greb, eller evt lave det med Farmers fx hvis du skal lave dem uden straps, noget ala. Poundstone shrugs:
http://www.youtube.com/watch?v=FwrgPGQMTsY

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster