Nu vil jeg lige smide hvad jeg spiser om dagen ind her, for at se om der sku være noget at ændre, hvilket der helt sikkert er.
Men først nogle facts:
Alder 21
Højde 180 cm
Vægt 67 kg (lille lort)
Først vil jeg lige fortælle at jeg ikke må drikke mælk, da jeg ikke kan tåle det, så mit kalk kommer igennem piller eller Soya mælk, men urgh det smager jo af noget som fanden har skabt.
Jeg har også i hele mit liv haft besvær med at få noget indenbords om morgenen, men har over de sidste to måneder virkelig kæmpet for at presse noget ned, og det er begyndt at hjælpe nu
Jeg går efter at tage lidt på, så det gælder jo om at æde noget, så jeg prøver det bedste jeg kan.
Morgenmad kl. 7.30
1 glas juice
1 glas vand
2 skiver rugbrød med rullepølse eller kødpølse
nogle nødder og evt. en banan
2x kalk piller
Formiddag kl. 9.10
1 bolle med smør
Froskost kl. 11.30
Typisk dagens ret på skolen, som ofte består af noget bøf med kartofler og sovs. Det er næsten altid retter med en slags kød og den slags. Dertil salat og noget vand.
Efter skoletid omkring kl. 15.00
2-3 skiver rugbrød med tun eller leverpostej og en protein whey 80 shake med juice. På dage hvor jeg træner (ca. samme tidspunkt) drikker jeg først mit kreating og protein efter træning, så det blir omkring kl. 17.00
Aftensmad omkring kl. 19.00
Hvad min kære mor bringer på banen
Sengetid omkring kl. 00.00
1x banan
1x protein whey 80 shake med juice
og nogle nødder. Spiser dog nødder efter aftensmad os, da jeg elsker at guffe mandler, og nogle gange os i rusiner.
Men hvad siger i? Det har altid været hårdt for mig at spise meget, hvilket os ses på min vægt, men jeg kæmper virkelig på at presse noget ned. Jeg er ikke den Store helsefreak, for der har jeg ikke rigtig tiden til, men det her er mit forsøg på at spise lidt mere fornuftigt og mere end jeg plejer for at tage lidt på.
Økonomien står også lidt lavt for tiden, så det eneste tilskud jeg har råd til er protein og kreatin, så håber det er godt nok, det må i hvert fald være bedre end ingenting