SmallBoy skrev:ganske rigtig squat kommer i næste månede

Det er godt at høre... Det er og bliver den ultimative benøvelse.... Og så er det jo en basisøvelse... Som får kroppen til at frigøre og producere mere testosteron, så dine muskler vokser bedre...
SmallBoy skrev:dødløft gider sgu ikk får alt for stor røv
Det er noget pjat det der...
Med mindre du har en skavank i ryggen som gør du ikke kan kører dødløft, er det en øvelse som du bare ikke må undlade...
SmallBoy skrev:Nej har givet mig stor røv at køre dødløft og virker ikk meget på min ryg..
Og at øvelsen ikke virker på din ryg, ku evt skyldes at du kører øvelsen forkert? For eller at du evt kører med for lave vægte... Gjorde jeg selv en periode, og kunne tydelig se at det gav mere masse da jeg fik smidt mere vægt på...
SmallBoy skrev:Kosten
150-200 gram havagryn med mælk
og kaffe til
Er du sikker på du godt kan overholde det? At spise 150-200g havregryn? Det er satme en stor portion...
Det er bestemt et godt valg at morgenmad, det er slet ikke det... Men kunne bare godt have min tvivl omkring hvor vidt du kan holde den dosis der...
SmallBoy skrev:3 stykke rug brød med kylling pålæg og sårn noget
3 stykke igen med det samme
1 dåse tun efter arbejde sammen med en ½ l kakao
1 cola lige efter træning for at få nogle hurtig kalorie
aftens mad alt hva der lige bliver servert + kakao ellr mælk
1 dåse tun igen med kakao eller mælk
Hva angår resten af kosten ser den da fin ud.... BORTSET fra den cola der... Jeg er glad for du skifter den ud med noget druesukker eller lignende i stedet for....
Og det ser ud til, du har lagt meget fokus på at du får protein nok... Med 2 dåser tun og 6 mader med kyllingepålæg eller lignende, så det er jo godt nok.. Men har du styr på om du får kcal nok?
For hvis du ikke er i kalorieoverskud opbygger du jo ikke ret meget muskel....
SmallBoy skrev:Status på kroppen er
arm 40.5 cm
bryst 107.5 cm
tajle 93.5 cm
lår 66 cm
læg 40 cm
vægt 89.3 kg..

højde 182 høj
skriv hva i syntes om det

Ps. drikker ikk men ryger smøger
Det er da nogen solide mål du har dig der... Men det skyldes vist også en halvhøj fedt% ? Men tænk ikke så meget over det i første omgang, få hellere smidt noget masse på kroppen, så kan du altid cutte fedtet væk ved senere lejlighed... For du giver jo ikke udtryk for, at det er et mål at tabe dig...
Og det er ikke smart for dig at ryge, det vil ikke gå så meget ud over din træning, bortset fra du nok vil ha nogen udholdenheds problemer me dårlig iltoptagelse...