Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1365
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1362

Følg bodybuilding.dk på

Min første kostplan

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

kostplan

Har bare lavet en ud fra nogle andre jeg så herinde, blandet med hvad jeg selv spiser (er lidt kræsen).
Ved ikke hvad mit vedligeholdelsesindtag er, så har bare prøvet med 3000 kcal. og så må jeg se om det er for meget eller lidt - man skal jo starte et sted (:

Men ellers, feedback ville være lækkert. Hvad har jeg gjort rigtigt, og hvor er jeg helt ude at sk*de? ^^

På forhånd tak!

- Reenberg

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvad med og skifte noget af al den weightgainer ud med eks. peanutbutter?
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Logbog: Vis logbog

JB skrev:Hvad med og skifte noget af al den weightgainer ud med eks. peanutbutter?

Er ikke så god til peanutbutter, og er meget spinkel af bygning, så tænkte det var en god idé at putte weightgainer ind i min daglige kostplan.

Let me know if i'm wrong (:

Reenberg skrev:Er ikke så god til peanutbutter, og er meget spinkel af bygning, så tænkte det var en god idé at putte weightgainer ind i min daglige kostplan.

Hvordan spiser du dine havregryn?
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Om du får 400 kalorier fra weightgainer eller 400 kalorier fra hvilken som helst anden fødevarer gør ingen forskel når man snakker om at tage på i vægt eller tabe sig
Brugeravatar

Reputation point: 121

JB skrev:
Reenberg skrev:Er ikke så god til peanutbutter, og er meget spinkel af bygning, så tænkte det var en god idé at putte weightgainer ind i min daglige kostplan.

Hvordan spiser du dine havregryn?

Med mælk til? tænker du på?

Mad props for alle grøntsagerne :thumpup:

Jeg ved ikke hvad du vejer, men med al sandsynlighed skal du spise mere fedt, og du har slet ikke brug for så meget protein (medmindre du vejer 125kg).
Skær ned på kosttilskuddene og tilføj noget indeholder mere sundt fedt, nødder, fed fisk, avocado eller whatever.
Der findes ingen uinteressante ting, kun uinteresserede mennesker.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Dødløft: 110.00

Viggoermig skrev:Mad props for alle grøntsagerne :thumpup:

Jeg ved ikke hvad du vejer, men med al sandsynlighed skal du spise mere fedt, og du har slet ikke brug for så meget protein (medmindre du vejer 125kg).
Skær ned på kosttilskuddene og tilføj noget indeholder mere sundt fedt, nødder, fed fisk, avocado eller whatever.

Mange tak for dit svar.

Vægt/højde 70kg/180cm btw.
Tænkte bare det var lettere på arbejdet lige at skylde en shake ned, end at side og æde alt for mange små ting.
Nødder/fisk/advocado er faktisk heller ikke min stærkeste side.
Hvad hvis jeg skiftede de 35g whey om morgenen ud med 30g mandler? ville det være nok?

Derud over havde jeg også tænkt mig at tage en "Only One Regular" sammen med min morgen mad. link below
http://(Slettet af Admin)/4/dk/artiklar/only-one-60-tabletter

Nogle kommentar til dette? (:

Reenberg skrev:

Mange tak for dit svar.

Tænkte bare det var lettere på arbejdet lige at skylde en shake ned, end at side og æde alt for mange små ting.
Hvad hvis jeg skiftede de 35g whey om morgenen ud med 30g mandler? ville det være nok?

Det ville hjælpe, men man siger jo ca. 1g fedt per kg du vejer, så kan du selv regne resten ud. Og protein ca. 1.8-2g per kg du vejer, så der er du måske lige i overkanten.
Man kan ofte købe ret billige mandler i store poser, så er det bare ned i nogle små kasser eller poser du kan have med på arbejdet, det er super simpelt, ellers bare spise et par håndfulde om aftenen/morgenen.
Der findes ingen uinteressante ting, kun uinteresserede mennesker.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Dødløft: 110.00

Viggoermig skrev:
Reenberg skrev:

Mange tak for dit svar.

Det ville hjælpe, men man siger jo ca. 1g fedt per kg du vejer, så kan du selv regne resten ud. Og protein ca. 1.8-2g per kg du vejer, så der er du måske lige i overkanten.
Man kan ofte købe ret billige mandler i store poser, så er det bare ned i nogle små kasser eller poser du kan have med på arbejdet, det er super simpelt, ellers bare spise et par håndfulde om aftenen/morgenen.

Igen tak for brugbar feedback. Har ændret lidt i den - Er blevet erstattet øverst på siden - Men ved ikke hvordan/hvor jeg skal skrue ned for protein. Tænker at det ville være en dårlig idé at fjerne shake lige efter træning.

Ved heller ikke om 3100 kcal er for meget/højt, som sagt tidligere er denne plan primært for at finde mit ligevægtsniveau (eller what ever det hedder) :-)

kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster