Jeg har besluttet mig for at tage min træning et skridt videre. Før hen har jeg altid haft den holdning at jeg vil ku spise hvad jeg vil, hvornår jeg vil og så bare træne ved siden af.
Nu er jeg lidt interesseret i at spise bedre i forhold til min træning.
Mine nuværende forhold er disse:
Morgenmad: En skål müsli.
Frokost: 2 store tallerkner med diverse alt afhænging af hvad kantinen serverer. Ofte går jeg på den varme ret, som varierer meget (da det er en gude kantine), som ku være, kylling, frikadeller, Pasta ret eller hva' de nu finder på.
Aftensmad: 3-4 skiver rugbrød med diverse pålæg (ja jeg hader og lave mad og jeg er ført hjemme kl 19-20 stykker).
Jeg arbejder fra 9-17 så min træning ligger dér efter. Da jeg aldrig har sat mig ind i hvilken mad der giver, hvad og hvor meget, har jeg brug for lidt hjælp.
Mit hovedmåltid ligger som sagt til frokost, hvor jeg indtager, ja nærmest overspiser, nok til at jeg ikke skal stå og kokkerere det store hjemme.
Jeg vejer 70kg og har læst mig frem til at jeg skal have omkring 2500 kcal om dagen. Et skud fra hoften, med en god varieret kantine og mine andre forhold, kommer jeg så bare tæt på?
Og i tilfælde af jeg ikke gør, hvordan kan jeg supplere? Protein shakes eller andre løsninger jeg med fordel kan tage i brug? Har overvejet og rippe netto for tun og hurtigt bixe en salat sammen til aften?!
Håber det kan læses og forstås ellers må i spørge. Jeg ved jeg er krævende
Razz