Mathias. skrev:Tno84 skrev:Hejsa...
jeg har nu lavet mig 2 eksempler på min kostplan, 1 til træningsdage og en til hvile dage.
det ville være fedt med lidt ris og ros hvis i ville kaste et blik på dem

jeg synes selv det ser rigtig fornuftigt ud, men man kan jo altid blive klogere og lidt konstruktiv kritik kan man altid bruge.
selve tidspunkterne i kostplanerne kan ikke komme til at passe helt, men der kommer cirka til at være 3 timer imellem hvert måltid.
på forhånd tak.
Skal du have 6 omega 3 piller om dagen?
drop også nogle af dine prot shakes. nøjes med en shake efter træning og inden sengetid.
og tilføj noget fisk, fx laks, sild..
flyt evt. ogs dit kreatin til lige efter træning for nemmere optagelse

cutter du?
der står på bodylabs 500mg omega 3 at de anbefaler 6 kapsler dagligt

og jeg tager dem sammen med vitamin pillen, så den bliver optaget 100%. Nej jeg cutter ikke, jeg har lavet 2 eksempler på kostplan, jeg tror du har set på den til "ikke trænings dage" der har jeg skruet lidt ned for kcal i forhold til de dage hvor jeg træner. jeg er desvære ikke så god til fisk, det eneste fisk jeg kan få ned er faktisk tun og makrel

jeg kunne selvfølge godt droppe en shake i løbet af dagen, men det er en hurtig måde at få kvalitets protein på en travl dag. Kreatin tager jeg kun om morgenen på de dage jeg ikke træner, ellers er det lige efter træning