Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1420
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1418

Følg bodybuilding.dk på

Mini cut

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey!

Jeg har nu bulket i 6 måneder og jeg har været rigtig glad for det/stadig er. Inden jeg startede på mit bulk havde jeg en forholdvis lav fedt % på ca 7%, så mit setpoint fedt mæssigt var forholdsvis lavt. Jeg har nu taget ca 6 kg på. Jeg er stadig forholdvis "ripped"(synes jeg selv) men jeg synes godt, at six-packen lige kunne blive ridset lidt op, (lidt forfængelig er man vel også set i lyset af, at jeg ikke skal på nogen scene men bare gerne vil se godt ud nøgen :).

Jeg vil helst ikke ud i længere cut periode, da jeg rammer nogle gode PR's og er egentlig glad for mit bulk. Jeg tænkte derfor om det ikke kunne være en fordel at tage et aggressivt mini cut, hvor jeg smider 2kg ca og så forsætter mit bulk igennem foråret og sommeren,(måske med lidt lavere bulk-indtag, dog ikke noget radikalt) så jeg er fri for at gå glib af gode gains under et langt cut?

Kunne være rigtig lækkert at høre forslag, egne erfaringen eller bare idéer generelt
Hvis i skulle have nogle spørgsmål, så må i endelig skrive :)

På forhånd tak :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Funkmasterflex skrev:Hey!

Jeg har nu bulket i 6 måneder og jeg har været rigtig glad for det/stadig er. Inden jeg startede på mit bulk havde jeg en forholdvis lav fedt % på ca 7%, så mit setpoint fedt mæssigt var forholdsvis lavt. Jeg har nu taget ca 6 kg på. Jeg er stadig forholdvis "ripped"(synes jeg selv) men jeg synes godt, at six-packen lige kunne blive ridset lidt op, (lidt forfængelig er man vel også set i lyset af, at jeg ikke skal på nogen scene men bare gerne vil se godt ud nøgen :).

Jeg vil helst ikke ud i længere cut periode, da jeg rammer nogle gode PR's og er egentlig glad for mit bulk. Jeg tænkte derfor om det ikke kunne være en fordel at tage et aggressivt mini cut, hvor jeg smider 2kg ca og så forsætter mit bulk igennem foråret og sommeren,(måske med lidt lavere bulk-indtag, dog ikke noget radikalt) så jeg er fri for at gå glib af gode gains under et langt cut?

Kunne være rigtig lækkert at høre forslag, egne erfaringen eller bare idéer generelt
Hvis i skulle have nogle spørgsmål, så må i endelig skrive :)

På forhånd tak :)

Lyder ikke som verdens bedste ide, da et "aggressivt mini cut" højst sandsynligt vil koste en del af den dyrebare masse!
Hvis du føler du skal cutte, så giv 1-2-3 måneder ud og gør det ordentligt istedet for :wink:

Reputation point: 15

Logbog: Ingen logbog

Først og fremmest tak for dit svar :)

Jeg havde godt slev tænkt på det samme men for at være helt ærlig ville jeg gerne undgå/udskyde et længere cut.

Nogen som har nogle andre inputs/foreslag ?:)
Brugeravatar

Bump
Brugeravatar

Jeg cutter altid selv i et højt underskud.. Lige nu ligger jeg på 2800kcal og jeg vejer 100kg, så der ryger også en del.. Jeg holder fint på massen :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Funkmasterflex skrev:Først og fremmest tak for dit svar :)

Jeg havde godt slev tænkt på det samme men for at være helt ærlig ville jeg gerne undgå/udskyde et længere cut.

Nogen som har nogle andre inputs/foreslag ?:)

Hvilke andre forslag vil du have? Du vil jo tydeligvis ikke høre på hvad manden siger til dig. Langsomt cut med lavt kalorieunderskud er det mest optimale for at bibeholde mest masse. Du kan sagtens lave højt kalorieunderskud, men så ryger der mere muskelmasse.
Brugeravatar

Reputation point: 121

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster