Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cruse skrev:HEy! jeg er i gang med GT10x10, i 3.uge og vil hører om der sker noget ved, at jeg glipper mit træningspas idag og træner imorgen itedet for?

Cruse skrev:HEy! jeg er i gang med GT10x10, i 3.uge og vil hører om der sker noget ved, at jeg glipper mit træningspas idag og træner imorgen itedet for?

Wopper skrev:Måske lidt offtopic, me jeg synes generelt der er en tendens til, at mange er bange for, at der sker et eller andet ved, at man misser en træning en dag, kommer til at lave armbøjninger to dage i træk (eller KUN 46 timer efter sidste pas - så er man jo ikke fuld ud restituret.overdrivelse fremmer forståelsen..) eller en angst for at man mister hele sin form ved at snuppe en øl offseason.
C'mon guys. Så længe man træner hårdt, godt og spiser fornuftigt, så ryger formen jo ikke af et glippet træningspas.

Cruse skrev:Wopper skrev:Måske lidt offtopic, me jeg synes generelt der er en tendens til, at mange er bange for, at der sker et eller andet ved, at man misser en træning en dag, kommer til at lave armbøjninger to dage i træk (eller KUN 46 timer efter sidste pas - så er man jo ikke fuld ud restituret.overdrivelse fremmer forståelsen..) eller en angst for at man mister hele sin form ved at snuppe en øl offseason.
C'mon guys. Så længe man træner hårdt, godt og spiser fornuftigt, så ryger formen jo ikke af et glippet træningspas.
var mest bare bange for at jeg ville have hårdere ved at stige i kg i de øvelser til den dag..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster