Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:T-Reder skrev:ja men hvordan kan jeg få mere eller mindre protein ind? har i nogle ideér?
har du læst artiklerne ? så ville du finde svaret![]()
dette er gode proteinkilder:
magert kød max 10%, (varier indtaget mellem både svin, -okse, -kalv, - kalkun, - kylling og vildt) og fisk uden panering eller friturestegning.
ost og magre mælkeprodukter som indeholder max 1,5g fedt pr. 100g.
bælgfrugter, tørrede bønner, linser og nødder.

jeg skal nok læse dem, men det bliver i morgen er herre busted ;D hmm....hvad ligner det mest? et cut? bulk? eller normalt aner det ik selv?
T-Reder skrev::D jeg skal nok læse dem, men det bliver i morgen er herre busted ;D hmm....hvad ligner det mest? et cut? bulk? eller normalt aner det ik selv?

Artz skrev:T-Reder skrev::D jeg skal nok læse dem, men det bliver i morgen er herre busted ;D hmm....hvad ligner det mest? et cut? bulk? eller normalt aner det ik selv?
hehe, så du har ikke helt bestemt dig for om du vil bulke eller cutte?![]()
Man kan jo ikke se hvor mange kcal det giver, men for mig ligner det at der er meget få.
Jeg spiser selv en del mere end det på listen der, og jeg cutter, får kun 2100 kcal, men det er også alt det grønne der fylder godt på tallerkenen

T-Reder skrev:Artz skrev:T-Reder skrev::D jeg skal nok læse dem, men det bliver i morgen er herre busted ;D hmm....hvad ligner det mest? et cut? bulk? eller normalt aner det ik selv?
hehe, så du har ikke helt bestemt dig for om du vil bulke eller cutte?![]()
Man kan jo ikke se hvor mange kcal det giver, men for mig ligner det at der er meget få.
Jeg spiser selv en del mere end det på listen der, og jeg cutter, får kun 2100 kcal, men det er også alt det grønne der fylder godt på tallerkenen
jeg tror det er et cut. jeg er 190 cm vejer 90 kg og 18 % fedt, så det er vel på tide at komme ned i vægt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster