Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

og er med vilje dødløft ikke er med..

TheCzech skrev:Det er godt nok en massiv omgang diskotræning, men det er vel meningen ?

TheCzech skrev:Det bliver det sgu ikke bedre af
Men du har også dødløft.
Han har 2 øvelser til underkroppen og 7 øvelser til overkroppen. Det bliver ikke meget mere disko. Det handler jo om hvordan man príoterer sin træning, men hvis man vil have en optimal træning af hele kroppen, giver det ingen mening at have sådan en fordeling.

Jokeren16 skrev:ja hvis man tog en øvelse til hver muskel gruppe
ville også selv 100 gange hellere vælge flere øvelser til overkroppen, muligvis er jeg dum, men jeg render ikke rundt i shorts i byen![]()
Men selvfølgelig kunne der være mere, hvis man var en topnice bodybuilder, forhold til disko-dario som mig

rene-k skrev:men det gør vel ikke den store forskel om jeg træner bænkpres ved alle træninger, da det jo bare gør jeg bliver bedre til bænkpres.
og Masse udvindelsen er vel det samme om det er bænkpres eller skrå incline eller flad incline.

Ja kunne godt finde på at falde i repsene når jeg er langt henne i ugerne... så jeg kan tage mere.
men det gør vel ikke den store forskel om jeg træner bænkpres ved alle træninger, da det jo bare gør jeg bliver bedre til bænkpres.
og Masse udvindelsen er vel det samme om det er bænkpres eller skrå incline eller flad incline.

Er det så helt udelukket at træne lænden, eller er kun dødløft, du vil undgå ?
jo burde nok sætte en øvelse en såsom at bøje ned fra sådan en ryg en der står skrå op og så have kilo på nakken...Det er en rigtigt god ide. Du bør dog huske at holde en 7-14 dages pause inden eller træne en uge med lette vægte.
har holdt 6 dages pause nu uden træning så begynder i morgen.
Det med skråbænk, mener jeg jo jeg får når jeg tager millitary presses, da det også aktiverer det øverste af brystet og hele ens cyklus rent kilo mæssigt er nemmere at styre med ren bænk.
bliver der for mange øvelser tror i =?

jo burde nok sætte en øvelse en såsom at bøje ned fra sådan en ryg en der står skrå op og så have kilo på nakken...
bliver der for mange øvelser tror i =?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster