Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

H-mann skrev:Vejer Som der står 80 og en feedtprocent på11½ som gerne skulle længere ned..
Mit udgangspunkt er at jeg vil gerne vil ned i fedtprocent så ved ikke hvad i siger til det??
Ved godt at der mangler sundt fedt i form af nødder..

ninjagrenen skrev:H-mann skrev:Vejer Som der står 80 og en feedtprocent på11½ som gerne skulle længere ned..
Mit udgangspunkt er at jeg vil gerne vil ned i fedtprocent så ved ikke hvad i siger til det??
Og fisk og olier. ;)
Så hvis du får styr på nogle sunde fedtsyre så ser kosten fornuftig ud. D
og er der mange carbs til aftensmad, som du måske kunne få tidligere på dagen, eller bare undvære.
Men alt i alt en fornuftig kostplan du har hvis du kan holde dig til den. ;) derudover vil jeg foreslå dig ikke at spise syltetøj på dine madder før sengetid, men i stedet noget protein, hvor mageret kød er et fornuftigt valg.
Hov, ser lige her til sidst, at du drikker for lidt mælk. gerne 1liter om dagen. ;) og så selvfølgelig godt med vand.

H-mann skrev:ninjagrenen skrev:H-mann skrev:Vejer Som der står 80 og en feedtprocent på11½ som gerne skulle længere ned..
Og fisk og olier. ;)
Så hvis du får styr på nogle sunde fedtsyre så ser kosten fornuftig ud. D
og er der mange carbs til aftensmad, som du måske kunne få tidligere på dagen, eller bare undvære.
Men alt i alt en fornuftig kostplan du har hvis du kan holde dig til den. ;) derudover vil jeg foreslå dig ikke at spise syltetøj på dine madder før sengetid, men i stedet noget protein, hvor mageret kød er et fornuftigt valg.
Hov, ser lige her til sidst, at du drikker for lidt mælk. gerne 1liter om dagen. ;) og så selvfølgelig godt med vand.
Tak for forbedringerne, og en stor tak for informationen om Mælken for drak før i tiden 1½ - 2 liter dagligt.. Men så fik min Mutti afvide at så meget mælk var usundt og da det er det hun handler undlod hun at købe mælk i liter vis![]()
Men nu hvor det er Pappa selv der står for the shopping skal der squ mere mælken i kurven![]()
Hvad angår protein før senge tid. havde jeg i tankerne at tage en shake, kan det gå?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster