Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 817
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 814

Følg bodybuilding.dk på

mit program so far

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hey, jeg har lige lagt nyt program, mit mål med programmet er at opbygge nok styrke og udholdenhed til at kunne klarer den fysiske del af frømandskorpsets optagelsesprøve :

dødløft 3x10
squat 3x10
bænk 3x10
military 3x10
dips: 3x12(tager så mange jeg kan)
chin ups 3x max(pt 12,9,9)
lunges 3x10
mavebøjninger med belastning 3x12

derudover svømmer jeg 2-3 gange om ugen så langt jeg kan, og løber 3 gange om ugen. Mit store spørgsmål er: får jeg nok muskeludholdenhed ud af mine 3x10 ? eller skal jeg tage flere reps? og i så fald hvor mange?

på forhånd mange tak

Reputation point: 40

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 125.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

G.I Joe skrev:hey, jeg har lige lagt nyt program, mit mål med programmet er at opbygge nok styrke og udholdenhed til at kunne klarer den fysiske del af frømandskorpsets optagelsesprøve :

dødløft 3x10
squat 3x10
bænk 3x10
military 3x10
dips: 3x12(tager så mange jeg kan)
chin ups 3x max(pt 12,9,9)
lunges 3x10
mavebøjninger med belastning 3x12

derudover svømmer jeg 2-3 gange om ugen så langt jeg kan, og løber 3 gange om ugen. Mit store spørgsmål er: får jeg nok muskeludholdenhed ud af mine 3x10 ? eller skal jeg tage flere reps? og i så fald hvor mange?

på forhånd mange tak

Overall for dine mål ser det godt ud men måske lidt isoleret biceps øvelse eller tag Bent over barbell row med og flere trække øvelser så du både udvikler musklerne i ryggen og biceps.

Jeg har ingen ide om du skal køre mere end op til 12 men jo flere gentagelser jo større udholdenhed som du selv pointere.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: DK Østjylland

Styrkeliste
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

er det ikke nok med chins og dumbell curls til biceps når jeg osse kører chins?

Styrkeliste

G.I Joe skrev:er det ikke nok med chins og dumbell curls til biceps når jeg osse kører chins?

Vil næsten sige at det er rigeligt bare med chins. Hvis dit mål er at klare optagelsesprøven, kan jeg ikke se hvad du skulle have brug for kæmpe guns for. Chinups aktivere overarmens flexorer tilstrækkeligt.

Nu ved jeg ikke hvordan optagelsesprøven ser ud, kunne forestille mig at det er noget med en cooper og måske en bronzecirkel? Hvis det er tilfældet vil det være en god ide at fokusere træningen omkring cirkeltræning.

Reputation point: 0

jep ;) den bruger jeg til opvarmning før løb.. men er nu mest hele uddannelses forløbet jeg godt vil ha et godt styrkefundament til at hoppe videre på :wink: er mest for at blive klar til march med tung rygsæk, begynder marchtræningen til sommer og vil godt have mine ben+ ryg til at kunne klare det uden skader, så bygger musklerne op nu og senerne bygger jeg op med march :). Glemte en ting: jeg regner med enten at deltage i et 10km svøm openwater eller i et 2km. sigter efter 10km til august

Styrkeliste

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster