Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hvorfor er øvelser dårlige?/underligeBay skrev:Alt for infrekvent og et underlig øvelses valg.

chinx skrev:hvorfor er øvelser dårlige?/underligeBay skrev:Alt for infrekvent og et underlig øvelses valg.

chinx skrev:bliver det ikke for meget med 3xfull body i ugen?

chinx skrev:jeg ved en masse om træning.. har bare lige haft kyssesyge.. så vil starte stille og roligt op igen..

Lithium skrev:chinx skrev:jeg ved en masse om træning.. har bare lige haft kyssesyge.. så vil starte stille og roligt op igen..
lige haft kyssesyge ?...det er ikke noget man bare lige kommer af med, så vidt jeg er orienteret

Lithium skrev:Thomas Jagd skrev:Lithium skrev:chinx skrev:jeg ved en masse om træning.. har bare lige haft kyssesyge.. så vil starte stille og roligt op igen..
lige haft kyssesyge ?...det er ikke noget man bare lige kommer af med, så vidt jeg er orienteret
Det er MEGET forskelligt hvor lang tid det tager folk at komme sig oven på kyssesyge. Min søsters blodprøver var normale 14 dage efter hun blev rask. Hos andre kan det tage måneder.
Min lillebror fik det konstateret og fik melding på at det kunne variere fra ½ til 1½ år at blive rask... så JA det er åbenbart meget individuelt.

Lithium skrev:Thomas Jagd skrev:Lithium skrev:Thomas Jagd skrev:Lithium skrev:chinx skrev:jeg ved en masse om træning.. har bare lige haft kyssesyge.. så vil starte stille og roligt op igen..
Det er MEGET forskelligt hvor lang tid det tager folk at komme sig oven på kyssesyge. Min søsters blodprøver var normale 14 dage efter hun blev rask. Hos andre kan det tage måneder.
Min lillebror fik det konstateret og fik melding på at det kunne variere fra ½ til 1½ år at blive rask... så JA det er åbenbart meget individuelt.
Det er vist gammel visdom. Idag siger man vist at de fleste kommer sig meget hurtigere. Det hele handler jo om hvor hurtigt ens blodværdier normaliserer sig.
Det er også snart 10 år siden, han har formentlig ikke vidst bedre ham lægen på daværende tidspunkt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster