Din motivation kan du kun selv svare på, men som du skriver det er det her din motivation
IzzetY skrev:jeg har virkelig lyst til at træne igen og tabe mig
fordi er slet ikke tilfreds med at se sådan herudtak på forhånd

Der må være en grund til at du vil tabe dig, find den egentlige motivation for at tabe dig; Det kunne være større selvtillid, eller modet til at gøre ting du med din nuværende krop ikke tør/har lyst til, eller opmærksomhed fra pigerne
spørgsmålet er så bare om den motivation er stor nok til at det her
ikke er et problem. Det kan du kun selv svare på..
IzzetY skrev: jeg har det problem jeg kan ikke få mig selv til at komme over i fitness når jeg endelig kommer der over kan jeg ikke rigtig få mig selv til at træne som jeg kunne før i tiden. men så når jeg har trænet er jeg super tilfreds men orker ikke kommer der over igen der går måske 1 uge eller lidt mere før jeg kommer derover igen.
Når lysten til at træne måske daler, så tænk på hvorfor du startede med at træne og hvor du er kommet til. Hvis ikke det er nok til at få dig ud af døren så vil du det ikke nok, og du har kastet håndklædet i ringen og dermed stiller dig tilfreds med den du er.
Sikkert ikke fordi du ikke vil tabe dig/forandre dig, men fordi det er mere trygt/let at blive hjemme, liggende på sofaen sipsende chips. modsat at presse sig selv til træning der kan gøre ondt og være hårdt.
Spis ordentlig men sørg for at lad dig spise de ting du har lyst til engang imellem. Hvis du spiser dårligt alle 7 dage i ugen, så start med at spise ordentligt hver anden dag, og så gradvist gør dagene med lortemad blive færrere dog uden helt at forsvinde. Ellers bliver det umuligt at holde resten af livet, hvilket du sikkert har fundet ud af eftersom du havde tabt 20 kg og gainet det igen..
Allerbedste råd og noget jeg håber sker for dig. At gøre træning til en hobby, det gør det så meget lettere når man glæder sig til at komme afsted. For nogen sker det aldrig, og så må man prøve at huske hvorfor det var man begyndte at træne.
Desuden.. vejen til vægttab er mange, find den der gør dig glad og får dig ud af døren.