Jeg er 17 år og går på gymnasiet i 2.g i Vejle. Jeg træner i et lille rum på gymnasiet. Foruden BB, spiller jeg en smule bold i Gauerslund på vores serie 2 hold. Tidligere har jeg spillet ungdomsfodbold i Vejle, hvilket blandt andet har været medvirkende til, at jeg havde et rimeligt udganspunkt, da jeg begyndte med at træne. Så kunne jeg skrive en hel masse andet, men det ville nok ikke interessere jer.
Men lidt stats om mig:
alder: 17 år
højde: 178 cm
vægt: 72,1 kg
maxløft:
Dødløft: 140 kg
Squat: ved det ikke, da jeg grundet lettere problemer med knæet først lige er begyndt at sqatte igen.
Bænkpres: 100 kg.
Mål for maxløft i 2009 - nye maxtest kommer dog først efter, jeg er færdig med min sidste mesoblock kort inde i 2010:
Bænkpres: 110 kg
Dødløft: 150 kg
Squat: at få sat et maks efter jeg er færdig med min sidste mesoblock.
Jeg har som et led i et forsøg på at tage min træning lidt mere seriøs prøvet at planlægge min træning over en længere periode, hvilket jeg har gjort vha., skal vi kalde det principperne om periodisering. Så lige nu er jeg i gang med min 1. meso block, som består af et 2 split, hvor jeg træner understellet den ene dag og overkroppen den anden dag. Dog med single i dødløften på lowerbody dagen.
Progressionen i min 1. meso block består af en progression i sæt og reps fra 3*8 - 3*10 - 4*10 - 4*12.
Man siger at billeder siger mere end tusind ord, så jeg satser på at få overtalt min kæreste til at tage nogle formbilleder af mig i weekenden og så vil de komme op derefter. Jeg satser samtidig at tage formbiller i nogle standardposes efter hver meso block, så jeg løbende kan følge med i min egen udvikling.
Jeg er generelt ikke særlig god til at fatte mig i korthed, men det lykkedes hvis rimelig godt her. Så ros til mig.

Og juhuu endelig min egen log!

Der er ikke noget at sige til, at jeg får meget bedre karakterer end dem.