Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jeg er så gået over til det at skrive til de forskellige spil også få dem til at rykke dem over på min nye mail jeg tror det er den eneste løsning

DHP skrev:Hvad har du gjort for at din MSN er blevet blokeret? glemt koden?

Nicobruun skrev:DHP skrev:Hvad har du gjort for at din MSN er blevet blokeret? glemt koden?
Nej, jeg prøvede at logge ind som jeg plejer at gøre og så blev jeg guidet videre.

United skrev:Havde samme problem. Gad bare ikke rode med lortet mere.
Hvor ligger problemet med BB.dk, Steam osv? Du kan jo gå ind og ændre din mail, det kræver ikke at du bekræfter det på din gamle mail jo.
Problemet for mig var de gamle koder fx jeg havde svært ved at huske til forskellige forums etc., som var forbundet til min hotmail, men er sgu glad for det i dag, for satan der er meget spamlort på hotmail...
Har Gmail nu

United skrev:Nicobruun skrev:DHP skrev:Hvad har du gjort for at din MSN er blevet blokeret? glemt koden?
Nej, jeg prøvede at logge ind som jeg plejer at gøre og så blev jeg guidet videre.
Det er fordi, at hvis du ikke skifter din kode indenfor et vidst stykke tid fucker den dig opMit problem var, at jeg ikke kunne huske svaret på det hemmelige spørgsmål.

. 

Nicobruun skrev:United skrev:Havde samme problem. Gad bare ikke rode med lortet mere.
Hvor ligger problemet med BB.dk, Steam osv? Du kan jo gå ind og ændre din mail, det kræver ikke at du bekræfter det på din gamle mail jo.
Problemet for mig var de gamle koder fx jeg havde svært ved at huske til forskellige forums etc., som var forbundet til min hotmail, men er sgu glad for det i dag, for satan der er meget spamlort på hotmail...
Har Gmail nu
Har lige prøvet på steam og jo man skal bekræfte skiftet af mail på den gamle mail.
Og har også Gmail nu!

United skrev:Nicobruun skrev:United skrev:Havde samme problem. Gad bare ikke rode med lortet mere.
Har Gmail nu
Har lige prøvet på steam og jo man skal bekræfte skiftet af mail på den gamle mail.
Og har også Gmail nu!
Det samme her. Den mail er 6 år gammel, umuligt at huske det spørgsmål.
Det er jo 100 gange nemmere sådan.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster