Er det muligt at overtræne maven? Skal den have hvile ligesom alle andre muskler?
Jeg har nemlig overvejet at træne mine mavemuskler hver gang jeg træner (4 dage om ugen), da jeg virkelig gerne vil have en tydelig 6-pack til sommeren

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

flamingopikken skrev:Hvis du ønsker en sixpack til sommer, er det netop vigtigt du træner maven ligesom alle andre muskler; volumiøst og tungt, for derefter at cutte fedtet af.

Quest93 skrev:flamingopikken skrev:Hvis du ønsker en sixpack til sommer, er det netop vigtigt du træner maven ligesom alle andre muskler; volumiøst og tungt, for derefter at cutte fedtet af.
Kan roligt side, at jeg ikke har meget fedt på kroppen, vejer omkring 70kg.
Jamen det er det jeg tænkte, at træne maven tungt hver gang jeg træner, eller skal maven også have 48 timers hvile?

Quest93 skrev:flamingopikken skrev:Hvis du ønsker en sixpack til sommer, er det netop vigtigt du træner maven ligesom alle andre muskler; volumiøst og tungt, for derefter at cutte fedtet af.
Jamen det er det jeg tænkte, at træne maven tungt hver gang jeg træner, eller skal maven også have 48 timers hvile?

flamingopikken skrev:Quest93 skrev:flamingopikken skrev:Hvis du ønsker en sixpack til sommer, er det netop vigtigt du træner maven ligesom alle andre muskler; volumiøst og tungt, for derefter at cutte fedtet af.
Som sagt, du skal træne maven some alle andre muskler - det betyder naturligvis også hvile, ja

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster