Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Stiv skrev:Da jeg ikke mener at der er kasein i andet end mejeriprodukter, vil jeg høre om den eneste løsning så er kaseinpulver?

Legend skrev:Stiv skrev:Da jeg ikke mener at der er kasein i andet end mejeriprodukter, vil jeg høre om den eneste løsning så er kaseinpulver?
Kasein er vel netop ikke en løsning? Det er som regel laktose der er synderen, så prøv eventuelt at droppe laktoseholdig mad i f.eks. en måned.
Jeg ved godt det er laktosen der er synderen. Jeg spørger bare dumt om der findes kasein i andet end mejeriprodukter
Derfor bliver jeg jo nødt til at købe kaseinpulver, når jeg nu ikke må spise hytteost eller drikke mælk 

Jeg ved godt det er laktosen der er synderen.

Thomas Jagd skrev:Nu er det jo ikke sikkert det er fødevareallergi. Når der er tale om helårssnue så er det nærliggende at teste for støvallergi som det første. Jeg døjede i lang tid med helårssnue, og fik lavet en priktest, som viste at jeg havde støvallergi. Jeg vil umiddelbart tror at en eller anden form for mælkeallergi først og fremmest ville vise sig som gener fra fordøjelsessystemet. Hvis du f.eks har laktoseallergi, så vil du med sikkerhed få diarre og mavesmerter, når du spiser mejeriprodukter.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster