Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

herfissen skrev:Hej,
Behøver man at have et dagligt kcal overskud hvis man i forvejen har masser af fedtdepoter at tage af? Altså jeg er lige på kanten til overvægtig så mener jeg selv jeg ikke behøver at ''bulke''. Ved ikke om jeg har ret? Hvad siger i til det?
Mvh Niklas

herfissen skrev:Jamen jeg bare mad som jeg plejer og det taber jeg mig lidt af og tager lidt på af men når jeg har rigeligt fedtdepoter at tage af så behøver jeg stadig have overskud?
Nå men cutte gider jeg ikke

MagDG skrev:herfissen skrev:Jamen jeg bare mad som jeg plejer og det taber jeg mig lidt af og tager lidt på af men når jeg har rigeligt fedtdepoter at tage af så behøver jeg stadig have overskud?
Hvad vil du have dine muskler skal vokse af? Dine fedtdepoter?

Modige Bøffel skrev:herfissen skrev:MagDG skrev:herfissen skrev:Jamen jeg bare mad som jeg plejer og det taber jeg mig lidt af og tager lidt på af men når jeg har rigeligt fedtdepoter at tage af så behøver jeg stadig have overskud?
Hvad vil du have dine muskler skal vokse af? Dine fedtdepoter?
Jamen jeg tænkte bare at når jeg har fedtdepoterne og får almindelig kost ville jeg kunne opbygge masse? Men det kan man måske ikke?
Desværre ikke, nej. Medmindre du altså er helt ny indenfor styrketræning![]()
Tag at læs denne guide, vil helt sikkert kunne hjælpe dig..

Moby Dick skrev:Nogle gang skal mennesker, der er meget forvirrede, have klar besked. Tab dig (mens du fortsætter med at træne). Når du ikke længere er overvægtig, så begynd at bulke (stille og roligt).

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster