Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kaspeeer skrev:Søger lidt svar på det samme![]()
Jeg er også pt. under cut, og jeg fik at vide af en ellers rimelig kompetent person i centret, at man godt kunne opbygge muskler i kalorieunderskud, men jeg var lidt skeptisk![]()
Kan dette lade sig gøre?

Flemdogg skrev:kaspeeer skrev:Søger lidt svar på det samme![]()
Jeg er også pt. under cut, og jeg fik at vide af en ellers rimelig kompetent person i centret, at man godt kunne opbygge muskler i kalorieunderskud, men jeg var lidt skeptisk![]()
Kan dette lade sig gøre?
Man vil jo opbygge muskelmasse, eller ville din træning i to måneder SLET ikke hjælpe..
Altså så vil du jo miste alt det du har trænet inden.
Så man opbygger jo lidt hele tiden, og du er jo heller ikke i kalorieunderskud hele tiden, jeg er i hvert fald ikke. Jeg skal så heller ikke have ret meget af.
Fylder 17 den 1. maj, vejer pt. 85 kg. og er 185. Har taget to kilo af siden fredag
Men det er nok fordi jeg kun spiser det halve af det jeg spise førhen

Moody skrev:menneskelig endokrinologi er mere kompliceret end blot anabol/katabol tilstand, du vil uanset om du ligger i kalorieoverskud 24 timer ikke kunne undgå sidstnævnte.
nybegyndere, særligt kvinder eller folk med høj fedtprocent, kan i starten af deres træningskarriere godt tage muskler på simultant med at de taber fedt, men hvis i er over det stadie så bør i nok overveje deciderede cut/bulk cyklusser... og så droppe tanken om at i f.eks. kan cutte om morgenen og bulke om aftenen

Muddii skrev:du skal stadig have ca 2,0 gram pr kg kropsvægt om dagen. ellers vil du med tiden miste muskelmasse.
det meget vigtigt !.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster