Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1029
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1026

Følg bodybuilding.dk på

Muskelmasse program

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB'ere.

Ville bare høre jer erfarne mennesker af om dette program kunne være rigtig godt hvis man vil bygge muskelmasse, og hvis nogen har prøvet dette program, kunne jeg da godt tænke mig at høre om det har givet jer resúltater?

Programmet - artikler/traeningsprogrammer/muskelmasse-vs.html

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det er jo bare et standard fullbody og 2 split program.

Er du lige startet med at træne? Hvad har du lyst til at træne? Hvor mange gange vil du træne?

Massen afhænger jo ikke bare af dit "program" - men også af din ernæring.

Men det er et meget fint begynder program. Evt. prøv bill starrs program. Det er perfekt at begynde med også synes jeg og det giver rigtig meget.
Hvis phillimus var en mus, ville jeg forgifte ham med rottegift.

Geografisk sted: århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog

Men ja det er et godt nok program :)

Styrkeliste

plaid skrev:Det er jo bare et standard fullbody og 2 split program.

Er du lige startet med at træne? Hvad har du lyst til at træne? Hvor mange gange vil du træne?

Massen afhænger jo ikke bare af dit "program" - men også af din ernæring.

Men det er et meget fint begynder program. Evt. prøv bill starrs program. Det er perfekt at begynde med også synes jeg og det giver rigtig meget.

Har trænet i 7måneder med et 2split program, har dog ikke kørt det så seriøst som jeg ønsket, men skal netop igang med at køre noget seriøst træning nu, så tænkte jeg nemlig på dette program..
Min ernæring er i topform, har skam også bygget lidt muskelmasse samt taget godt på indtil videre, hvilket vil sige jeg har taget 6kg på.. :)

jame så er det jo bare at forsætte :) Variere dine øvelser:) Varerier dine reps. tag nogle tunge dage med 5reps og nogle med 10 :) Sådan du skifter lidt og kroppen ikke kun vender sig til en ting :) Eller prøv at fullbody program af. Det handler sg mest om at prøve sig frem. Men også at tage det seriøst. Det der halvhjertet hvor man glipper nogle træner og kun træner med halv power det dur ikke efter min mening :)

jeg kører selv 3 split hvor jeg træner 6 gange om ugen.

Styrkeliste

plaid skrev:jame så er det jo bare at forsætte :) Variere dine øvelser:) Varerier dine reps. tag nogle tunge dage med 5reps og nogle med 10 :) Sådan du skifter lidt og kroppen ikke kun vender sig til en ting :) Eller prøv at fullbody program af. Det handler sg mest om at prøve sig frem. Men også at tage det seriøst. Det der halvhjertet hvor man glipper nogle træner og kun træner med halv power det dur ikke efter min mening :)

jeg kører selv 3 split hvor jeg træner 6 gange om ugen.

Altså i dette program har de udvalgt nogle øvelser som de mener man skal køre i de første 6uger til failure, er det en god ide at skifte mellem øvelserne i de uger, samtidig med reps'ne de mener man skal køre 6-8..?
så skal jeg også lige forstå den her, så skulle jeg gerne være helt med :)
Ovenstående sæt laves efter et par vægttilpasningssæt. Skal man f.eks. lave 3 sæt x 6-8 reps med 100 kg i bænkpres, så kan man forinden lave 1 sæt x 8 reps med 60 kg og 1 sæt x 6 reps med 80 kg. menes der her, f.eks når jeg skal igang med bænkpres, så laver jeg et sæt med 60kg, næste sæt med 80kg, og sidste sæt med 100kg? er det så de 3 sæt eller menes der 1 sæt med 60kg og 2 sæt med 80kg kun er varm op og så derefter laver jeg 3 sæt med 100kg ?

nej lad være med at skifte øvelser i de 6 uger. Jeg tænkte mere generelt hvis du træner de samme øvelser i 6 måneder, så er det nok på tide at skifte nogle af dem ud.

Træn som du kan holde til. Træn til din failure ja, men du skal ikke benytte forced reps. De mener du skal træne 6 uger 90 kg. Næste uge træner du 100kg. og så går du ned igen. Evt. prøv den artikel der hedder bliver stærker i bænk på 7 uger. Den er meget effektiv.

Om du går det på den ene eller anden måde kan jeg ikke se forskellen på, det bliver det samme ilængden. Få smidt nogle kg på, og hold dig fra forced reps, og sørg får du får hevet alle dine reps hjem.

Jeg er ikke stor tilhænger af failure og forced reps.

Styrkeliste

Men ja, det kan være meget fint at varme op med 1x60 1x80 og så tage de sidste sæt med 100. Jeg tror du ville dø hvis du tog 3x60 og 3x80 og så skulle op til 100kg. Jeg vil i hvert fald gøre det første:)

Styrkeliste

plaid skrev:nej lad være med at skifte øvelser i de 6 uger. Jeg tænkte mere generelt hvis du træner de samme øvelser i 6 måneder, så er det nok på tide at skifte nogle af dem ud.

Træn som du kan holde til. Træn til din failure ja, men du skal ikke benytte forced reps. De mener du skal træne 6 uger 90 kg. Næste uge træner du 100kg. og så går du ned igen. Evt. prøv den artikel der hedder bliver stærker i bænk på 7 uger. Den er meget effektiv.

Om du går det på den ene eller anden måde kan jeg ikke se forskellen på, det bliver det samme ilængden. Få smidt nogle kg på, og hold dig fra forced reps, og sørg får du får hevet alle dine reps hjem.

Jeg er ikke stor tilhænger af failure og forced reps.

Benytter mig aldrig af forced reps..
altså jeg misforstår dig lidt, sorry kan godt være det bare er mig, men jeg må bede dig uddybbe det med kilo'erne og ugerne, altså mener du i de første 6 uger hvor jeg skal køre failure, der køre jeg kun med 90kg alle 6 uger? og derefter skal jeg jo så ned på 80kg i 2 uger ? eller hvad mener du præcist, for læser det lidt sådan :) ?

tilføj mig på steam - går ud fra du er ham der spiller cs også :) michael-enggaard@sol.dk

Styrkeliste

plaid skrev:tilføj mig på steam - går ud fra du er ham der spiller cs også :) michael-enggaard@sol.dk

du må lige accepter mig så :)

EDIT::: nevermind :)

Styrkeliste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster