Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Who am I skrev:Du opbygger ikke muskelmasse ved løb. Afhængigt af hvor meget der snakkes om, vil du højest sandsynligt nok nærmere tabe muskelmasse på det.
Løb kan dog muligvis få din fedt% ned, så den muskelmasse du har i forvejen bliver en smule mere synlig, men det er også det bedste du kan håbe på i forbindelse med løb.

Rickoshe skrev:Who am I skrev:Du opbygger ikke muskelmasse ved løb. Afhængigt af hvor meget der snakkes om, vil du højest sandsynligt nok nærmere tabe muskelmasse på det.
Løb kan dog muligvis få din fedt% ned, så den muskelmasse du har i forvejen bliver en smule mere synlig, men det er også det bedste du kan håbe på i forbindelse med løb.
ca 5 KM løb.
Hvilken Cardio får man så gode lår af ?
Syntes ellers altid løbere har muskuløse lår.

Who am I skrev:Rickoshe skrev:Who am I skrev:Du opbygger ikke muskelmasse ved løb. Afhængigt af hvor meget der snakkes om, vil du højest sandsynligt nok nærmere tabe muskelmasse på det.
ca 5 KM løb.
Du opbygger ikke musklemasse ved cardio træning.
De eneste løbere jeg har set med nogenlunde muskuløse ben er 100 meter løbere/sprintere, og de vægttræner ved siden af løbetræningen.
Har du et billede med et eksempel på hvad du præcist mener med "gode lår"?

Rickoshe skrev:Who am I skrev:Rickoshe skrev:Who am I skrev:Du opbygger ikke muskelmasse ved løb. Afhængigt af hvor meget der snakkes om, vil du højest sandsynligt nok nærmere tabe muskelmasse på det.
ca 5 KM løb.
Du opbygger ikke musklemasse ved cardio træning.
De eneste løbere jeg har set med nogenlunde muskuløse ben er 100 meter løbere/sprintere, og de vægttræner ved siden af løbetræningen.
Har du et billede med et eksempel på hvad du præcist mener med "gode lår"?
Vil du mene at tung ben træning 1 gang om ugen og så to dage løb af 3-5 Km er for lidt til at opbygge store stærke ben?

Rickoshe skrev:Kunne godt tænke mig at vide om man kan Træne tungt ben dagen efter man har løbet.
(Vil gerne løbe for at tabe mig)

Rickoshe skrev:Kunne godt tænke mig at vide om man kan Træne tungt ben dagen efter man har løbet.
(Vil gerne løbe for at tabe mig)
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster