Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

supertěžká skrev:Jeg leder efter folk med erfaringer.. har selv gennemlæst google;) folk der kender folk og dermed har hørt om produktet må også gerne give sig til kende.. har ikke brug for folk der kan citere wikipedia

supertěžká skrev:Jamen har fået det anbefalet af et par fyre nede i centeret,, men som altid skeptisk ville jeg lige tjecke op herinde på forumet:) og mon ikke der er bare 1 eller 2 her på BB, som kan hjælpe mig

supertěžká skrev:øhh de sagde vist nok det var ulovligt i DK.. men lovligt i stort set alle andre lande, så det kan være derfor.. det er noget de henter hjem fra udlandet:) rimelig dyrt 400 kr. for 400 gram hvis ikk jeg husker forkert..

Jens Viking skrev:Alle NO produkter har den samme virkning.. No wonders there.
mht til vitaminer, de er nu heller ikke magiske, eller jo, nogle af dem kan få dig til at pisse grønt

- Vil stadig meget gerne høre erfaringer tak

supertěžká skrev:Men det skulle også øge produktionen af væksthormoner og testoteron plus indeholde forskellige typer af kreatin og et hav af aminosyrer! indeholder kulhydrater i 3 forskellige optagnings hastigheder.. så det nu ikke fordi det bare er vitaminpulver- Vil stadig meget gerne høre erfaringer tak

fisken skrev:supertěžká skrev:Men det skulle også øge produktionen af væksthormoner og testoteron plus indeholde forskellige typer af kreatin og et hav af aminosyrer! indeholder kulhydrater i 3 forskellige optagnings hastigheder.. så det nu ikke fordi det bare er vitaminpulver- Vil stadig meget gerne høre erfaringer tak
kan du ikke selv høre hvor dumt det lyder.

supertěžká skrev:Men det skulle også øge produktionen af væksthormoner og testoteron plus indeholde forskellige typer af kreatin og et hav af aminosyrer! indeholder kulhydrater i 3 forskellige optagnings hastigheder.. så det nu ikke fordi det bare er vitaminpulver- Vil stadig meget gerne høre erfaringer tak

supertěžká skrev:som universitets studerende vil jeg nok ikke kategorisere mig selv som at have en intelligens under middel ;) og til det jeg tidligere skrev skal der siges, at jeg mener det skulle øge kroppens Naturlige produktion af hormoner osv. plus kreatin, protein og kulhydrater vist aldrig har skadet nogen.. så er vi enige om det ikke er roids..

supertěžká skrev:Jamen hvordan kan i dog vide at produktet er "lort" ?? i har jo aldrig prøvet det! jeg prøver på at få folk, som har erfaringer med Nanoproxil, til at give mig besked om det kan bruges eller ej.. Så hvis folk uden erfaringer/viden om produktet jeg spørger om, så lad venligt være med at give jeres mening til kende.. tak

supertěžká skrev:Jamen hvordan kan i dog vide at produktet er "lort" ?? i har jo aldrig prøvet det! jeg prøver på at få folk, som har erfaringer med Nanoproxil, til at give mig besked om det kan bruges eller ej.. Så hvis folk uden erfaringer/viden om produktet jeg spørger om, så lad venligt være med at give jeres mening til kende.. tak

A Menace To Chicken skrev:Der findes ingen produkter der kan øge kroppens naturlige produktion af test, HGH o.lign. i en grad der kan øge præstation og muskelvækst. Men der findes et navn for de produkter der påstår at de kan:
Toy Roids

Legend skrev:Det eneste fjols i denne tråd er ham der ikke lytter til almindelig sund fornuft.

supertěžká skrev:som universitets studerende vil jeg nok ikke kategorisere mig selv som at have en intelligens under middel ;) og til det jeg tidligere skrev skal der siges, at jeg mener det skulle øge kroppens Naturlige produktion af hormoner osv. plus kreatin, protein og kulhydrater vist aldrig har skadet nogen.. så er vi enige om det ikke er roids..

Legend skrev:Du kan være nok så meget universitetsstuderende som du vil, men din evne til at forholde dig kritisk overfor information fra "nogen i centeret" er ikke på det jeg ville kalde elite-niveau. Men så igen, som universitetsstuderende ved jeg jo selvfølgelig også at "nogen i centeret" er den bedste reference i verden. Faktisk har jeg brugt den reference otte gange i min BA-opgave.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster