Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

squirtle skrev:hey folks!
klokken er kvart i 10, og jeg er lige kommet hjem fra min sædvanlige løbetur. Jeg mærker sulten trænge sig på, og jeg ved der står en frisk lavet salat i køleren. Jeg følger en hjemmelavet, men streng diæt. En af faktoreren er blandt andet at jeg ikke må spise efter 20:00. Men er det i orden med lidt natmad engang i mellem? Og i så fald, hvad er i orden at spise? Hvad er jeres holdninger til det?
på forhånd tak.

squirtle skrev:Det er en såkaldt "Lyn-diæt". Ej, men jeg synes bare det skal gå stært med vægttabet.
Det er et gammelt råd jeg har fået af en vens far, der har styr på sådan noget. / i modsætningen til mig selv :p

cj8000 skrev:squirtle skrev:hey folks!
klokken er kvart i 10, og jeg er lige kommet hjem fra min sædvanlige løbetur. Jeg mærker sulten trænge sig på, og jeg ved der står en frisk lavet salat i køleren. Jeg følger en hjemmelavet, men streng diæt. En af faktoreren er blandt andet at jeg ikke må spise efter 20:00. Men er det i orden med lidt natmad engang i mellem? Og i så fald, hvad er i orden at spise? Hvad er jeres holdninger til det?
på forhånd tak.
Hvorfor dog ikke spise efter kl 2000? Dvs side du er i catabolsk (nedbrydende) tilstand fra kl 2000 til k l 0700 (når du står op)? Det er altså alt for lang tid, selv på diæt![]()
Tag og smid en 300-400g Cheasy yogurt 150g hytteost eller andet protein rigt kost ind om aftenen inden du sover

Magic-MJ-Music skrev:Når du nu kommer hjem fra en løbetur,
så som du skriver et par store glas mælk inden sænge tid elller lignende.
Men selvfølgelig ikke så du skal op for at pisse
om natten ;)
Jeg ville selv tage et stort glas mælk + evt. noget
hurtig optagende protein + et stykke frugt.
Æble, pære, banan whatever.
Dog ved jeg ikke helt hvor smart det er, med for
mange kulhydrater inden du går i seng når du er på diæt.

cj8000 skrev:squirtle skrev:hey folks!
på forhånd tak.
Hvorfor dog ikke spise efter kl 2000? Dvs side du er i catabolsk (nedbrydende) tilstand fra kl 2000 til k l 0700 (når du står op)? Det er altså alt for lang tid, selv på diæt![]()
Tag og smid en 300-400g Cheasy yogurt 150g hytteost eller andet protein rigt kost ind om aftenen inden du sover

Magic-MJ-Music skrev:Når du nu kommer hjem fra en løbetur,
så som du skriver et par store glas mælk inden sænge tid elller lignende.
Men selvfølgelig ikke så du skal op for at pisse
om natten ;)
Jeg ville selv tage et stort glas mælk + evt. noget
hurtig optagende protein + et stykke frugt.
Æble, pære, banan whatever.
Dog ved jeg ikke helt hvor smart det er, med for
mange kulhydrater inden du går i seng når du er på diæt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster