Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Moby Dick skrev:Kan det passe, at man ikke kan oprette favoritlister på Netflix? Altså film/serier, man gerne vil se i fremtiden.

Dingo skrev:Moby Dick skrev:Kan det passe, at man ikke kan oprette favoritlister på Netflix? Altså film/serier, man gerne vil se i fremtiden.
Det har jeg hørt flere klage over, så nej det kan man vist ikke![]()
Den danske udgave af Netflix skal vist lige igang... Jeg ville give det mindst 6 måneder før jeg vil betale for et abonnement der. Udvalget er for småt lige nu

Garik skrev:Dingo skrev:Moby Dick skrev:Kan det passe, at man ikke kan oprette favoritlister på Netflix? Altså film/serier, man gerne vil se i fremtiden.
Den danske udgave af Netflix skal vist lige igang... Jeg ville give det mindst 6 måneder før jeg vil betale for et abonnement der. Udvalget er for småt lige nu
Det kan man ikke.
Netflix har lavet forsøg i USA, hvor de gav folk muligheden for at lave "huskelister" og favoritter etc. med det udfald, at folk faktisk så mindre indhold på Netflix og flere gik over til kabel-TV igen - så de arbejder ikke på at indføre en huske/favoritliste.

Garik skrev:Dingo skrev:Moby Dick skrev:Kan det passe, at man ikke kan oprette favoritlister på Netflix? Altså film/serier, man gerne vil se i fremtiden.
Det kan man ikke.
Netflix har lavet forsøg i USA, hvor de gav folk muligheden for at lave "huskelister" og favoritter etc. med det udfald, at folk faktisk så mindre indhold på Netflix og flere gik over til kabel-TV igen - så de arbejder ikke på at indføre en huske/favoritliste.

Dingo skrev:Garik skrev:Dingo skrev:Moby Dick skrev:Kan det passe, at man ikke kan oprette favoritlister på Netflix? Altså film/serier, man gerne vil se i fremtiden.
Det kan man ikke.
What? Hvordan kan mulighed for playlists have den effekt?
http://www.comon.dk/art/221174/10-ting-du-skal-vide-om-netflix skrev:10 ting du skal vide om Netflix
3. Dine vaner former Netflix
Der er allerede mange danskere, der klager over manglende indhold i den danske version af Netflix. Ifølge indholdschef Ted Sarandos vil Netflix løbende holde øje med, hvilke kategorier (serier, tegnefilm, drama, osv.) danskerne især er glade for. De områder vil så blive opprioriteret. Så det nuværende indhold skal betragtes som en "test".
5. Huskesedlen får folk til at se færre film
Hvis du har prøvet Netflix i USA, vil du bemærke, at den danske udgave af Netflix ikke giver brugerne mulighed for at gemme film, som de gerne vil se på et senere tidspunkt. Netflix har fjernet "køen" (queue).
Produktchef Neil Hunt forklarer, at køen er et levn fra dengang, da Netflix kun sendte fysiske dvd'er med posten til kunderne. Kunderne kunne forvente at modtage nogle af de øverst placerede titler på listen. Men i en digital verden er køen en hæmsko, siger Netflix efter at have testet i USA.
"Der sker typisk det, at folk tilføjer en masse film, som de bilder sig ind, at deres fremtidige "jeg" gerne vil se. Ofte seriøse dokumentarfilm og lignende, men når de endelig sidder foran skærmen, så er det sjældent det, de har lyst til, når det kommer til stykket. Og hvis vi præsenterer folk for 50-100 film, som de ikke gider se, går kunderne over på kabel-tv igen. I USA kan vi se på test, at køen ofte medfører, at folk ser færre film," siger Neil Hunt.
En ny intelligent måde at lave huskelister på testes, men kommer næppe til Danmark før 2013.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster