Nu er jeg efterhånden blevet opfordret et par gange til at få lavet en log herinde. Mest for nogle venners skyld, og nu sidder jeg sgu og keder mig helt vildt. Så tænkte, det vil jeg da prøve
Har godt nok kun et par ryg-shots der er ved at være en måneds tid gamle, men de kommer op. Smider nogle front og flere back shots op i løbet af et par dage. Hvis I er heldige, allerede i aften!
Jeg er 19 år gammel, blir 20 om et halvt år. Er 165 høj, så er en bette skid. Vægten har efterhånden rundet de 72 kg. Jeg har trænet løst og fast i en 3-4 år efterhånden, men indenfor de sidste 13 måneder er seriøsitetsniveauet steget kraftigt.
Følger min egen kostplan, jeg har valgt at kalde bulking 24/7/365
Kører et 2-split program, der egentlig er baseret nogenlunde på programmet "Større arme på 12 uger", fra denne side, men hvor jeg så har lagt nogle lidt andre øvelser ind og skifter lidt imellem forskellige øvelser alt efter dagsform og lyst.
Mit mål er at nå de 80 kg. inden sommer, og det skulle nok også kunne lade sig gøre. BF er pt 6% ifølge den der skide tang, men tror nærmere den ligger omkring de 8-9%.
Pics cirka 1 måned gamle skulle gerne være vedhæftet et eller andet sted i den her tråd.
Ellers er de her:
http://peecee.dk/?id=83479
http://peecee.dk/?id=83480
Guns måler PT 38 cm. kold tilstand.
De andre mål jeg har er ved at være pænt gamle, så får lige en eller anden til at måle mig snarest muligt.
Styrkeliste:
Bænk: 95 kg
Squat: 130 kg.
Dødløft: 130 kg. (er lige begyndt på at køre dødløft for 3 dage siden...)
Military press: 60 kg.
Dumbell curls: 22,5 kg. håndvægte
Dagens træning var bryst/triceps.
Dumbell øvelser er self. pr. hånd.
Bænk (helt til bryst, men ikke til lockout):
5x 50 kg.
5x 70 kg.
5x 85 kg.
5x 85 kg.
Dumbell shoulder press:
8x 20 kg
8x 20 kg