Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

incognito skrev:jeg kender ikke bogen, men grundlæggende synes jeg det er interessant. Lad det med det samme være sagt at der ikke er nogen der VED hvad der er bedst, når det kommer til disse ting, men der er ting der taler for at det er hensigtmæssigt at holde over- og underskudsperioder ganske korte....

Bay skrev:incognito skrev:jeg kender ikke bogen, men grundlæggende synes jeg det er interessant. Lad det med det samme være sagt at der ikke er nogen der VED hvad der er bedst, når det kommer til disse ting, men der er ting der taler for at det er hensigtmæssigt at holde over- og underskudsperioder ganske korte....
Og hvdad ganske korte perioder så?

incognito skrev:jeg tror ikke du skal gå så meget op i deres forklaringer... Det er tit det bliver lidt mere techno mumbojumbo end de lige selv kan styre...
Men der er nogle fundamentale betragtninger, som jeg synes danner baggrund for at det er interessant:
-i underskudsperioder taber man sig lettest og med mindst tab af lean masse i starten af et forløb
-i overskudsperioder tager man mest lean masse og mindst fedtmasse på i starten af et forløb
Hvad den præcise forklaring er, er straks mere flygtigt. Det er nok på en eller anden måde relateret til insulinfølsomhed, stress hormoner og den slags, men det er i det store hele et gråzoneområde

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster