Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pullupman skrev:Negativt:
Utroligt vanedannende og grundet koffeinet vil en stigende tolerance forekomme.
Fra engelske boards er der skrevet om følgende:
Side effects:
headaches
Diarrhea is also a possible side effect
Some users reported a better sexual stamina and harder erections![]()
Increased tension
Increased blood pressure
Increased heart rate
Dizzyness
Positivt: Af en eller anden årsag har noX altid fået mig ned i centeret og givet mig lysten til at træne. Mener også at noX ligger til et fornuftigt prisleje omkring 250 for 1kg.
De skal også nævnes, at en ny Noxplode NT snart er på vej ind i på de dansk HP'er... faktisk her i denne måned.

Kartoffelpandinen skrev:Hvor er du fra Alexander? jeg har en bøtte med ca 800g stående som jeg ikke bruger, og den er billig til salg hvis du selv vil hente den i 6600 vejen?

Alexanderkm skrev:Kartoffelpandinen skrev:Hvor er du fra Alexander? jeg har en bøtte med ca 800g stående som jeg ikke bruger, og den er billig til salg hvis du selv vil hente den i 6600 vejen?
Jeg er fra lolland/Falster.. Og syntes du det er noget lort siden du sælger?

HuggeK skrev:Alexanderkm skrev:Kartoffelpandinen skrev:Hvor er du fra Alexander? jeg har en bøtte med ca 800g stående som jeg ikke bruger, og den er billig til salg hvis du selv vil hente den i 6600 vejen?
Alexander hvilken by er du fra? jeg er selv fra stubbekøbing.. Btw. Jeg bruger også Noxplode og har oplevet fin energi til træning. Dog skal du være OBS på, at det intet vidunder gør for dig. DU kan evt købe koffein piller plus kreatin.. Nogenlunde det samme..

Alexanderkm skrev:Men der kan ikke ske noget ved at prøve det udover det kan være spild af penge vel? det skader ikke?

andersen skrev:Alexanderkm skrev:Men der kan ikke ske noget ved at prøve det udover det kan være spild af penge vel? det skader ikke?
Det er korrekt..
Har du prøvet nogle af de mere veldokumenterede kosttilskud?

Indbildsk eller ej. Dog skal du være opmærksom på hvornår du tager det, for hvis jeg tog det kl 17-18, og trænte ½ time efter, kunne jeg ikke sove før kl. 3 om natten.
Alexanderkm skrev:HuggeK skrev:Alexanderkm skrev:Kartoffelpandinen skrev:Hvor er du fra Alexander? jeg har en bøtte med ca 800g stående som jeg ikke bruger, og den er billig til salg hvis du selv vil hente den i 6600 vejen?
Alexander hvilken by er du fra? jeg er selv fra stubbekøbing.. Btw. Jeg bruger også Noxplode og har oplevet fin energi til træning. Dog skal du være OBS på, at det intet vidunder gør for dig. DU kan evt købe koffein piller plus kreatin.. Nogenlunde det samme..
Jeg er Fra nykøbing Falster.
hehe Og hvor træner du? 

HuggeK skrev:Alexanderkm skrev:HuggeK skrev:Alexanderkm skrev:Kartoffelpandinen skrev:Hvor er du fra Alexander? jeg har en bøtte med ca 800g stående som jeg ikke bruger, og den er billig til salg hvis du selv vil hente den i 6600 vejen?
Nice nice. Hvad hedder du "fulde navn"?hehe Og hvor træner du?

Alexanderkm skrev:HuggeK skrev:Alexanderkm skrev:HuggeK skrev:Alexanderkm skrev:Kartoffelpandinen skrev:Hvor er du fra Alexander? jeg har en bøtte med ca 800g stående som jeg ikke bruger, og den er billig til salg hvis du selv vil hente den i 6600 vejen?
Okay. Siger mig umiddelvart ikke noget. Kunne jo være sjovt, hvis vi kendte eller kender nogen osv.. Hvor gammel er du? Og ha du en bror der hedder sebastian?
Nice nice. Hvad hedder du "fulde navn"?hehe Og hvor træner du?
Alexander Mortensen, I Karatecenteret Nykøbing F

Alexanderkm skrev:Hugge K. Hvad skal det betyde?

HuggeK skrev:Alexanderkm skrev:Hugge K. Hvad skal det betyde?
Hhehe.. Hedder Håkon Kurtensen![]()
Er oprændelig fra island.. :..
Har du en bror? navn? :b
Btw.. jeg ikke en stalker.. :O

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster