Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Matt skrev:Jeg har endnu ikke prøvet produktet, men det lyder da som om der tryk på!
Du kører ikke nogen fedtforbrænder ved siden af?

Jesper-mf skrev:Matt skrev:Jeg har endnu ikke prøvet produktet, men det lyder da som om der tryk på!
det må man sige, jeg har gjort det til en vane ikke at have en noget hvidt på "overdelen" når jeg er oppe at træne eftersom mine t-shirts er gennemblødt af sved efter træning.
men nej, jeg tager overhovedet ikke noget fedtforbrændende produkter ved siden af, jeg er egentlig igang med at bulke for tiden hvilket også går efter planen.

Matt skrev:Jesper-mf skrev:Matt skrev:Jeg har endnu ikke prøvet produktet, men det lyder da som om der tryk på!
det må man sige, jeg har gjort det til en vane ikke at have en noget hvidt på "overdelen" når jeg er oppe at træne eftersom mine t-shirts er gennemblødt af sved efter træning.
men nej, jeg tager overhovedet ikke noget fedtforbrændende produkter ved siden af, jeg er egentlig igang med at bulke for tiden hvilket også går efter planen.
Så synes jeg det er lidt mærkeligt at du skulle svede så meget og uden enda at have rørt en vægt! NO-XPLODE skulle ellers give et rigtig godt pump og gode styrkegains, er det noget du har oplevet?

Jesper-mf skrev:Matt skrev:Jesper-mf skrev:Matt skrev:Jeg har endnu ikke prøvet produktet, men det lyder da som om der tryk på!
Så synes jeg det er lidt mærkeligt at du skulle svede så meget og uden enda at have rørt en vægt! NO-XPLODE skulle ellers give et rigtig godt pump og gode styrkegains, er det noget du har oplevet?
tja det ville jeg nu mene. men kig evt i min log og bedøm selv

inzaneXs skrev:Fra artikel:
NO-boostere
Set i lyset af dette og at det ikke er et produkt, folk ligefrem skriger om, hvor fedt er, ville jeg smide pengene et andet sted, hvis jeg skulle ud at shoppe kosttilskud.

Jesper-mf skrev:inzaneXs skrev:Fra artikel:
NO-boostere
Set i lyset af dette og at det ikke er et produkt, folk ligefrem skriger om, hvor fedt er, ville jeg smide pengene et andet sted, hvis jeg skulle ud at shoppe kosttilskud.
okay det lyder ikke helt sundt men spiser nu den bøtte jeg har færdig men køber det ikke igen. jeg vil skyde på at der er til 20 - 25 træningsdage i sådan en bøtte og det er nu for dyrt til mig. fik det i et pakketilbud hvor jeg også fik noget protein og WG.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster