Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1354
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1352

Følg bodybuilding.dk på

Nogle spørgsmål! :)

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hvilke negative effekter vil det få overfor mig (bulker) at æde usundt? chokolade, slik, pizza osv..

Er det muligt at få maksimal mukselvækst og stadig holde sig rippet? :/

http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics dette program bruger jeg

har valgt at bytte bicep øvelsen ud med en isoleret bicep øvelse, (håndvægte, men hvor jeg ligger armen på sådan en ting så jeg umuligt kan bruge ryggen som hjælp ) hvad mener i om det?

og chin up øvelsen har jeg byttet ud med en maskine der gør det samme, da jeg ikke rigtig føler jeg får meget ud af selve chin ups, og ka ik så meget af dem, hva mener i om det?

og overvejer at tilføje den øvelse hvor man løfter benene, til mave, så jeg også for trænet den nedre del?

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvilke negative effekter vil det få overfor mig (bulker) at æde usundt? chokolade, slik, pizza osv..

Det vil have en negativ sundhedsmæssig effekt grundet det store indtag af sukker og mættet fedt. Nogle oplever også, at deres bulk bliver mere lean, hvis de kun bulker på "gode" madvarer.

Er det muligt at få maksimal mukselvækst og stadig holde sig rippet? :/

Nej. Men ved at bulke på et relativt lavt kalorieoverskud vil du være i stand til at holde fedtprocenten nogenlunde i ro, mens du gainer masse.

http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics dette program bruger jeg

Fornuftigt.

har valgt at bytte bicep øvelsen ud med en isoleret bicep øvelse, (håndvægte, men hvor jeg ligger armen på sådan en ting så jeg umuligt kan bruge ryggen som hjælp ) hvad mener i om det?

Det betyder ikke noget.

og chin up øvelsen har jeg byttet ud med en maskine der gør det samme, da jeg ikke rigtig føler jeg får meget ud af selve chin ups, og ka ik så meget af dem, hva mener i om det?

Hvis problemet er, at du ikke er stærk nok til chinups, er det fint nok at køre pulldowns, indtil styrken er god nok.

og overvejer at tilføje den øvelse hvor man løfter benene, til mave, så jeg også for trænet den nedre del?

Du kan ikke træne den nederste eller øverste del af maven specifikt.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Tak for alle svarene :) jamen jeg havde da ellers hørt at den trænede den nederste del mere? hvad er forskellen så på den og normale sit ups? og er det ikke derfor folk tit ikke har mavemuskerlne der? vil du så fraråde at jeg tilføjer den?

micker skrev:Tak for alle svarene :) jamen jeg havde da ellers hørt at den trænede den nederste del mere? hvad er forskellen så på den og normale sit ups? og er det ikke derfor folk tit ikke har mavemuskerlne der? vil du så fraråde at jeg tilføjer den?

maven er en stor muskle. Det er genetisk bestemt hvordan den kommer til at "forme" sig
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster