Nu har jeg efterhånden googlet en del på Norateen II, og indtil videre har jeg kun stødt på det samme - der hævdes at det ikke har nogle bivirkninger, og altså er sikkert at tage
Norateen II and Norateen Heavyweight II give you as good as (and for many people MUCH BETTER) gains as some steroids. They do not give you any side effects and as unbelievable as it sounds, you keep all your new massive muscles even when you stop using them!
Det produkt virker næsten for godt til at være sandt efter min mening... 35-40lbs lean muscle mass... på 8 uger, står der på deres hjemmeside, og jeg ved godt producenter skal sælge et produkt og ikke altid er lige pålidelige, men hvis man bare kan gaine bare en fjerdedel, er der stadig en del
Jeg kunne aldrig nogensinde finde på at tage steorider, da jo kan være seriøst sundhedsskadeligt (og så har jeg bare en fordom imod det), men det er ikke lykkedes mig at opstøve en eneste bivirkning ved det produkt der... tværtimod står der at der ingen er!
Hvis i kender produktet, så vil jeg meget gerne høre jeres anbefaling, og jeg er da også interesseret i at høre jeres holdning til 'prohormones' generalt. Som jeg har forstået det er det ikke noget der overhovedet kan sammenlignes med steorider, men snarere er en slags kosttilskud - omend noget mere effektivt end WG og PP, men det kræver stadig et højt protein indtag.
Jeg ville aldrig røre slankeprodukter, da jeg har hørt så meget skidt om dem, og så er det jo let nok at smide fedt, men det er godt nok fristende med det Norateen II - bare 1 md og man ville have opnået nok
Fyr løs. Evt. en lille kemiker der lige kan analysere indholdet, så vi kan udelukke at det kan give hårtab, cancer, prostata, aggresioner, depressioner, stoppe væksten permanent osv.
ps. eneste grund til det vakte min interesse, var at de sælger det i en respekteret webshop, hvor jeg forventer de kun sælger produkter de har en vis indsigt i.
Afventer jeres svar, og tænker lidt videre imens. Er ik overbevist om at jeg bør købe det endnu, selvom jeg godt ku bruge et par kgs muskelmasse hurtigt ^^ (hvem ku ik det
)