Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1717
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1716

Følg bodybuilding.dk på

Norateen II og prohormones generalt

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej.

Nu har jeg efterhånden googlet en del på Norateen II, og indtil videre har jeg kun stødt på det samme - der hævdes at det ikke har nogle bivirkninger, og altså er sikkert at tage :)

Norateen II and Norateen Heavyweight II give you as good as (and for many people MUCH BETTER) gains as some steroids. They do not give you any side effects and as unbelievable as it sounds, you keep all your new massive muscles even when you stop using them!

Det produkt virker næsten for godt til at være sandt efter min mening... 35-40lbs lean muscle mass... på 8 uger, står der på deres hjemmeside, og jeg ved godt producenter skal sælge et produkt og ikke altid er lige pålidelige, men hvis man bare kan gaine bare en fjerdedel, er der stadig en del :|

Jeg kunne aldrig nogensinde finde på at tage steorider, da jo kan være seriøst sundhedsskadeligt (og så har jeg bare en fordom imod det), men det er ikke lykkedes mig at opstøve en eneste bivirkning ved det produkt der... tværtimod står der at der ingen er!

Hvis i kender produktet, så vil jeg meget gerne høre jeres anbefaling, og jeg er da også interesseret i at høre jeres holdning til 'prohormones' generalt. Som jeg har forstået det er det ikke noget der overhovedet kan sammenlignes med steorider, men snarere er en slags kosttilskud - omend noget mere effektivt end WG og PP, men det kræver stadig et højt protein indtag. :)

Jeg ville aldrig røre slankeprodukter, da jeg har hørt så meget skidt om dem, og så er det jo let nok at smide fedt, men det er godt nok fristende med det Norateen II - bare 1 md og man ville have opnået nok :D

Fyr løs. Evt. en lille kemiker der lige kan analysere indholdet, så vi kan udelukke at det kan give hårtab, cancer, prostata, aggresioner, depressioner, stoppe væksten permanent osv.

ps. eneste grund til det vakte min interesse, var at de sælger det i en respekteret webshop, hvor jeg forventer de kun sælger produkter de har en vis indsigt i.

Afventer jeres svar, og tænker lidt videre imens. Er ik overbevist om at jeg bør købe det endnu, selvom jeg godt ku bruge et par kgs muskelmasse hurtigt ^^ (hvem ku ik det :D)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

lytter lige med:)

Geografisk sted: Svendborg

Logbog: Vis logbog

De debatter jeg har fuldt på andre sider har svinet produktet.

Grundlæggende er det enten snyd eller sundhedsskadeligt, hvis et produkt lover så gode resultater på så kort tid! Tidligere var det M1T der var meget populært, men det da det kom frem at det lukkede dig ned som almindeligt AAS gør og, såvidt jeg husker, er et 17AA steroid dalede dets popularitet/lovlighed ligesom :wink:

PS: AAS kan ikke give cancer, men kan blot accelere i forvejen eksisterende cancer. Hvilket i den grad også er en grund til at holde sig fra det.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Historien bag produktet en ganske underholdende, men desværre 100 % gøgl og fup.

Du kan ligeså godt skylle din surt-tjente penge ud i lokummet end at købe det produkt.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Sykofanten skrev:Det produkt virker næsten for godt til at være sandt efter min mening... 35-40lbs lean muscle mass... på 8 uger, står der på deres hjemmeside, og jeg ved godt producenter skal sælge et produkt og ikke altid er lige pålidelige, men hvis man bare kan gaine bare en fjerdedel, er der stadig en del :|

Det er fuldstændigt vanvittigt at postulere at man kan gaine så meget fedtfri muskelmasse på så kort tid. Ikke engang med hele AS arsenalet til rådighed kan det gøres på bare 8 uger!!!

Tager du så meget som ét gram på mens du æder produktet så skyldes det ikke produktet.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Jeg ville heller ikke umiddelbart tro på det, men altså... ka du finde nogle steder på internettet hvor folk snakker negativt om det? :D

Jeg tror på hvad du skriver, men jeg kan bare ikke forstå der ik findes en masse folk der har rakket ned på det, hvis det er så ringe. :D

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 94 gæster