Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Haha. og det smager af helvede til!
haha. .det skuda amerikansk!

Ryan skrev:Jeg har personligt aldrig fået noget ud af det, som en kop kaffe ikke gav mig billigere ;) Uodover kvalme, en dårlig smag i munden, og tendens til kvalme..

dlr.ma skrev:BSN NO-Xplode hedder det vidst.
Og ja, jeg har en personlig erfaring med det da jeg lige er færdig med en bøtte..
Altså alt efter hvad smag du vælger, så smager det krafteme dårligtHaha. og det smager af helvede til!
Men for satan det er godt! Det virkede da kanon på mig! Altså jeg kan kun foreslå dig at ta det! Du får et kanon energiflip af det. Og jeg sys der går længere tid før man går død!
Selvfølgelig er det meget psykisk virkning også, men der er helt klart en fysisk virkning, sys jeg! :-D
Desuden så det fandme ikk rusiskhaha. .det skuda amerikansk!

Poliquin skrev:dlr.ma skrev:BSN NO-Xplode hedder det vidst.
Og ja, jeg har en personlig erfaring med det da jeg lige er færdig med en bøtte..
Altså alt efter hvad smag du vælger, så smager det krafteme dårligtHaha. og det smager af helvede til!
Men for satan det er godt! Det virkede da kanon på mig! Altså jeg kan kun foreslå dig at ta det! Du får et kanon energiflip af det. Og jeg sys der går længere tid før man går død!
Selvfølgelig er det meget psykisk virkning også, men der er helt klart en fysisk virkning, sys jeg! :-D
Desuden så det fandme ikk rusiskhaha. .det skuda amerikansk!
Åååh du irritere mig. NOX er russik og har intet med No Explore at gøre. Sæt dig nu ind i tingene inden du kommer med dine kommentars

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster