Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1398
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1396

Følg bodybuilding.dk på

Ny kostplan til en undervægtig.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej BB-folkens.

Jeg er ny her på sitet, og er her for at få noget hjælp.

Jeg har siden jeg var helt lille været utrolig tynd, og dette er selvom jeg har spist godt. Jeg var på et tidspunkt så tynd, at jeg måtte tjekkes for diverse sygdomme, som sukkersyge etc - dog uden resultat.

Jeg er dog kommet lidt igen med årene, men er stadig ret spinkel.
Nu har jeg bestemt mig for at det skal være fortid, og jeg har det seneste tid gået om drømt om en flot og muskuløs krop.

Jeg søger nu en kostplan som kan hjælpe mig på vej. Jeg har massere af gåpåmod, og giver ikke op. Jeg overholder gerne de regler om kost der kommer, og jeg er ikke kræsen.

Jeg vejer nu 65 kilo, og er 183-185 cm høj, hvilket vil sige at jeg er høj og spinkel.
- Jeg er desuden lige blevet 18, hvis det skulle gøre en forskel.

Jeg håber på hjælp - på forhånd tak :-)
- Og kommentarer som "spis bare noget mere" kan jeg ikke rigtig bruge, da jeg har forsøgt mig med den mulighed, uden rigtige resultater.

Det skal siges at jeg også er begyndt at træne ved siden af.

Venligst Nicolai

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jegeranonym skrev:Hej BB-folkens.

Jeg er ny her på sitet, og er her for at få noget hjælp.

Jeg har siden jeg var helt lille været utrolig tynd, og dette er selvom jeg har spist godt. Jeg var på et tidspunkt så tynd, at jeg måtte tjekkes for diverse sygdomme, som sukkersyge etc - dog uden resultat.

Jeg er dog kommet lidt igen med årene, men er stadig ret spinkel.
Nu har jeg bestemt mig for at det skal være fortid, og jeg har det seneste tid gået om drømt om en flot og muskuløs krop.

Jeg søger nu en kostplan som kan hjælpe mig på vej. Jeg har massere af gåpåmod, og giver ikke op. Jeg overholder gerne de regler om kost der kommer, og jeg er ikke kræsen.

Jeg vejer nu 65 kilo, og er 183-185 cm høj, hvilket vil sige at jeg er høj og spinkel.
- Jeg er desuden lige blevet 18, hvis det skulle gøre en forskel.

Jeg håber på hjælp - på forhånd tak :-)
- Og kommentarer som "spis bare noget mere" kan jeg ikke rigtig bruge, da jeg har forsøgt mig med den mulighed, uden rigtige resultater.

Det skal siges at jeg også er begyndt at træne ved siden af.

Venligst Nicolai

Jeg tvivler stærkt på du får en til at lave en kostplan til dig, sådanne ting koster penge.
Du kan dog imidlertid selv lave en, med hjælp fra kostplan-funktionen her på siden.

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

"- Og kommentarer som "spis bare noget mere" kan jeg ikke rigtig bruge, da jeg har forsøgt mig med den mulighed, uden rigtige resultater."

så har du ikke spist nok!... har du udregnet dit ligevægts indtag ud??? ved du hvad du får af proteiner og kcal???

Hejsa.

Tak for svarene :-)

Hvad vil det ca. koste at få lavet en ordentlig kostplan?

Jeg har prøvet at spise uafbrudt, men det er som om at jeg forbrænder alt med det samme.
- Jeg har dog lige læst om ligevægtsindtag, og vil prøve det næste stykke tid at indtage 500 Kcal mere end mit ligevægtsindtag. :-)

Mvh

læs en masse i kost forumet så kan du godt ligge en fornuftig kostplan selv... og tager du ikke på hvis du ligger 500 over din udregning så smider du bare 500 mere oven i hver 14 dag til du begynder at tage på...

Har du mulighed for at veje din mad?
Hvis ja så gør det og skriv mængden ned, og sæt det derefter ind i kostplanfunktionen - så kan du få at vide hvad du gør forkert.

Reputation point: 15

Jegeranonym skrev:Hejsa.

Tak for svarene :-)

Hvad vil det ca. koste at få lavet en ordentlig kostplan?

Jeg har prøvet at spise uafbrudt, men det er som om at jeg forbrænder alt med det samme.
- Jeg har dog lige læst om ligevægtsindtag, og vil prøve det næste stykke tid at indtage 500 Kcal mere end mit ligevægtsindtag. :-)

Mvh

Det er bare ikke sådan det fungerer. Læs nogle artikler og sæt dig ind i stoffet og læg nok med energi i dit projekt. Så skal du nok se resultater.

Du spiser ikke nok. Længere er den ikke. Du kan ikke vide at du "spiser nok" hvis ikke du har talt kalorier og samtidig holdt øje med vægten. Hvis du har fået testet at du ikke har fx en stofskiftesygdom, så er det simpelthen fordi du ikke spiser nok. Hvis du ikke gider at skrive op hvad du spiser, så spis som du plejer men drik 2-4 liter mælk ekstra om dagen. Så skal du nok tage på.

Jeg formoder du har et temmeligt højt stofskifte, så evt få lagt et godt program, og en god diæt hvor du kommer op på 3000 kalorier pr dag og 150-160 gram protein og 500 gram kulhydrater og 50 gram fedt. så skulle du være godt på vej, du kan evt supplere din kost/træning med Kreatin, det vil du også tage på af, øger din vandmasse i kroppen og kreatinen hjælper dig med at yde lidt ekstra, hvilket vil sige lidt ekstra mullere på kroppen ;) Husk og dine vitaminer og gerne omega 3-6-9 piller :)

Geografisk sted: Sønderborg

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster