Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1119
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1116

Følg bodybuilding.dk på

nybegynder. :) hjælp til en pige

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hej, jeg er helt ny i det her, jeg er ligebegyndt at træne, jeg løber og styrketræner sammen med nogle gutter. har trænet i en lille måned nu, og kan ikke rigtige find ud af hvad for nogle øvelser der passer sammen, og alt det der jeg får hjælp af ham jeg træner med, men vil også gerne kunne træne alene :), jeg har noget bagrunds viden fra min eks, men jeg har ikke taget mig sammen til at starte før nu, og nu har jeg næsten glemt hvad han er har sagt. så vil faktisk næsten vide det hele :) jeg vil ikke være kæmpe stor, jeg vil bare gerne tabe mig, og få markerede muskler, jeg er bare i tvilv om hvilke slags øvelser der passer sammen, jeg træner min 4 gange om ugen. har søgt meget på nettet men kan ikke rigtig finde rundt, så hvis der er nogle der måske vil hjælpe mig med at fortælle mig hvikle øvelser jeg kunne tage sammen de forskellige dage. :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

vi skal lige sætte noget på plads det er ikke muligt for nogen piger at blive kæmpe stor uden et forbrug af roids du vil max blive en smule markeret så du kan sagtens give den gas til træning :)

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Kostplan: Vis kostplan

klæbre skrev:vi skal lige sætte noget på plads det er ikke muligt for nogen piger at blive kæmpe stor uden et forbrug af roids du vil max blive en smule markeret så du kan sagtens give den gas til træning :)

jeg er nok bare dårlig til at formulere mig, jeg vil gerne blive mindre end det jeg er nu, men markeret. jeg har det med at bruge mit eget sprog. det misforstås tit :p

marie2401 skrev:
klæbre skrev:vi skal lige sætte noget på plads det er ikke muligt for nogen piger at blive kæmpe stor uden et forbrug af roids du vil max blive en smule markeret så du kan sagtens give den gas til træning :)

jeg er nok bare dårlig til at formulere mig, jeg vil gerne blive mindre end det jeg er nu, men markeret. jeg har det med at bruge mit eget sprog. det misforstås tit :p

Kunne anbefale dig at gå ind i artikel arkivet, og læse kost artikler . Fx kost fra a til å og Cut til sommer. Derudover gå ind og træningsprogrammer og se om der er noget tiltalende
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Først og fremmest er der brug for nogle stats - alder, erfaring med kost, vægt, højde, så dit udgangspunkt er kendt. Uden disse er det meget svært at sige hvad du skal gøre for at "blive mere markeret". Det vil umiddelbart jo være at lægge en kostplan hvor du spiser mindre end du forbruger, men hvis du allerede vejer 45 kilogram på 160 cm er det ikke vejen frem.

Har du kigget igennem artiklerne her på siden? Oppe i den blå bjælke kan du finde svar på alt hvad du har af spørgsmål. Mulighederne for hvordan du vil strukturer dit program er rigtig mange og det kan være svært for os at bestemme hvad der lige passer ind i din hverdag og hvad du er mest komfortabel med. Hvis du vil have et nærmere skræddersyet super program bør du kontakte en rigtig god personlig træner.

Det er ikke af uhjælpsomhed, men lige præcis dette enme har været oppe en masse gange før. Hvis du søger i forummet vil du også kunne finde rigeligt med information.
Brugeravatar

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster