Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gozo skrev:Nogen der ved hvad de har af udstyr. Det er ikke til at se på deres side?

Hvad tænker du præcist på? det er ikke fordi stativerne falder sammen, eller at vi kun har halve vægte.. Udluftningen er dog rimelig dårlig.Gozo skrev:Yes, den har jeg set. Tænker mere på kvali. Er det ordentligt udstyr eller er det noget billig skrammel?

Men en ting er sikkert, der er flere piger end der var i Powergym

Gozo skrev:Hvordan er stemmningen der nede? Seriøs eller disko? Træner normalt i power gym, hvilket jeg er tilfreds med. Der er dog det lille spørgsmpål med prisen, der er tiltrækkende

8800 skrev:Gozo skrev:Hvordan er stemmningen der nede? Seriøs eller disko? Træner normalt i power gym, hvilket jeg er tilfreds med. Der er dog det lille spørgsmpål med prisen, der er tiltrækkende
Stemningmæssigt kommer det ikke i nærheden af PG, men det er fint nok med en iPod i ørerne.
PG er jo nok også det bedste center i Aalborg?
Fine badeforhold og altid rent.
Hvad læser du Gozo?

8800 skrev:Gozo skrev:Hvordan er stemmningen der nede? Seriøs eller disko? Træner normalt i power gym, hvilket jeg er tilfreds med. Der er dog det lille spørgsmpål med prisen, der er tiltrækkende
Stemningmæssigt kommer det ikke i nærheden af PG, men det er fint nok med en iPod i ørerne.
Hvad læser du Gozo?

8800 skrev:8800 skrev:Gozo skrev:Hvordan er stemmningen der nede? Seriøs eller disko? Træner normalt i power gym, hvilket jeg er tilfreds med. Der er dog det lille spørgsmpål med prisen, der er tiltrækkende
Hvad læser du Gozo?
Mulighederne for dødløft er som i de fleste andre centre. Der er en stang. Den kan du sæte kg på.
Men der er ingen dødløftplatform og har endnu ikke set nogen reppe med mere end 100kg tror jeg.

Gozo skrev:8800 skrev:8800 skrev:Gozo skrev:Hvordan er stemmningen der nede? Seriøs eller disko? Træner normalt i power gym, hvilket jeg er tilfreds med. Der er dog det lille spørgsmpål med prisen, der er tiltrækkende
Hvad læser du Gozo?
Mulighederne for dødløft er som i de fleste andre centre. Der er en stang. Den kan du sæte kg på.
Men der er ingen dødløftplatform og har endnu ikke set nogen reppe med mere end 100kg tror jeg.
Hehe - ok. Med de kigger ikke skævt til dig når du giver den gas?

8800 skrev:Jeg læser samfundsøkonomi. 4. semester.

Gozo skrev:8800 skrev:Jeg læser samfundsøkonomi. 4. semester.
Så har du god tid til at træne

8800 skrev:Men der er ingen dødløftplatform og har endnu ikke set nogen reppe med mere end 100kg tror jeg.
8800 skrev:Var der nogen, som fik meldt sig ind?

Allure skrev:Ret gode åbningstidspunkter.. 6-23.. dem er der vist ingen der kan slå i aalborg

WeirdMoos skrev:8800 skrev:Men der er ingen dødløftplatform og har endnu ikke set nogen reppe med mere end 100kg tror jeg.
Det er måske ene disko drenge der er der nede når du trænerEllers kan det være fordi du bruger Alle skiverne når du bænker. hehe
Nåede lige nøjagtigt at få fornyet mit medlemsskab inden fristen udløbhavde glemt alt om det.

8800 skrev:WeirdMoos skrev:8800 skrev:Men der er ingen dødløftplatform og har endnu ikke set nogen reppe med mere end 100kg tror jeg.
Det er måske ene disko drenge der er der nede når du trænerEllers kan det være fordi du bruger Alle skiverne når du bænker. hehe
Nåede lige nøjagtigt at få fornyet mit medlemsskab inden fristen udløbhavde glemt alt om det.
Hmm ved jeg ikke. Synes der nogen dernede som har en ok pæn fysik. Men løfte tungt er der ikke mange der gør.
Fedt du fik nået at melde dig til igen. Hvorfor kører du den ikke bare over PBS?
Allure: Indimellem kan man være heldig, der er et par ladies

Det skal jeg love for at der var.. Rendte ind i 4 nye hold i går.. Der var godt nok mega overfyldt.. Og Mr. Hvashøj brokkede sig selvfølgelig over, at jeg ikke havde håndklæde med. Hans problem var lidt, at jeg var ved at lave mave på bænken, og at jeg havde sat den til lodret. Så bliver det lidt svært at have et håndklæde hængende, men hey hvad kan man gøre8800 skrev:Var der nogen, som fik meldt sig ind?
Det er garanteret også ham der har lavet det meget sigende skilt i holdrummet hvor der står "You want music in this room? Here is the contact" og skrevet "Forsigtig - Arlarm" på nødudgangen. Man kan godt mærke, at man går på Uni, haha..
Atombomben skrev:Det skal jeg love for at der var.. Rendte ind i 4 nye hold i går.. Der var godt nok mega overfyldt.. Og Mr. Hvashøj brokkede sig selvfølgelig over, at jeg ikke havde håndklæde med. Hans problem var lidt, at jeg var ved at lave mave på bænken, og at jeg havde sat den til lodret. Så bliver det lidt svært at have et håndklæde hængende, men hey hvad kan man gøre8800 skrev:Var der nogen, som fik meldt sig ind?Det er garanteret også ham der har lavet det meget sigende skilt i holdrummet hvor der står "You want music in this room? Here is the contact" og skrevet "Forsigtig - Arlarm" på nødudgangen. Man kan godt mærke, at man går på Uni, haha..

8800 skrev:Atombomben skrev:Det skal jeg love for at der var.. Rendte ind i 4 nye hold i går.. Der var godt nok mega overfyldt.. Og Mr. Hvashøj brokkede sig selvfølgelig over, at jeg ikke havde håndklæde med. Hans problem var lidt, at jeg var ved at lave mave på bænken, og at jeg havde sat den til lodret. Så bliver det lidt svært at have et håndklæde hængende, men hey hvad kan man gøre8800 skrev:Var der nogen, som fik meldt sig ind?Det er garanteret også ham der har lavet det meget sigende skilt i holdrummet hvor der står "You want music in this room? Here is the contact" og skrevet "Forsigtig - Arlarm" på nødudgangen. Man kan godt mærke, at man går på Uni, haha..
Ja han brokkede sig også til mig i dag. Men gad ham ikke rigtig. Han skulle lige vise overfor de nye, at han godt turde sige noget til folkHar stort set aldrig håndklæde med dernede, bruger bare papir. Sørge selvfølgelig for der ikke er sved hvor jeg har været.
Det var bedre han bad folk om at holde op med at træne i cowboybukser

Gozo skrev:8800 skrev:Atombomben skrev:Det skal jeg love for at der var.. Rendte ind i 4 nye hold i går.. Der var godt nok mega overfyldt.. Og Mr. Hvashøj brokkede sig selvfølgelig over, at jeg ikke havde håndklæde med. Hans problem var lidt, at jeg var ved at lave mave på bænken, og at jeg havde sat den til lodret. Så bliver det lidt svært at have et håndklæde hængende, men hey hvad kan man gøre8800 skrev:Var der nogen, som fik meldt sig ind?Det er garanteret også ham der har lavet det meget sigende skilt i holdrummet hvor der står "You want music in this room? Here is the contact" og skrevet "Forsigtig - Arlarm" på nødudgangen. Man kan godt mærke, at man går på Uni, haha..
Ja han brokkede sig også til mig i dag. Men gad ham ikke rigtig. Han skulle lige vise overfor de nye, at han godt turde sige noget til folkHar stort set aldrig håndklæde med dernede, bruger bare papir. Sørge selvfølgelig for der ikke er sved hvor jeg har været.
Det var bedre han bad folk om at holde op med at træne i cowboybukser
Ahh, cowboybukser, strikhue og tank top. Så kører det.

8800 skrev:
Haha nej vel.
Du fik ikke meldt dig ind?

Er det mig der ikke fatter noget eller? Fordi punkt 1 og 2 omhandle vel det samme, men i punkt 2 er det angivet med datoer.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster