Nu har jeg fået skabt mig et godt fundament til at holde min træning ved lige, har fået løbet minimum hver anden dag siden lørdag og i Onsdags fik jeg lagt et fullbody program som lyder meget fornuftigt. Kan ikke lige huske selve programmet i hovedet, det vender jeg tilbage med om et par dage eller sådan. Yderligere er jeg begyndt at tænke rigtig rigtig meget over hvad jeg kommer i min mund. Drikker dog stadigvæk en dåse sodavand i ny og næ, når det sker er det Dr. Pepper som har et noget lavere kalorieindhold end en normal coca cola. Har et stort ønske om at droppe sodavand helt i hverdagen men da jeg er bange for at jeg vil miste modet på både motion og træning hvis jeg bare nægtede pure trapper jeg ned istedet.
Mit første "del" mål er nogenlunde sådan her:
http://www.stevenringlermd.com/images/male_3.jpg - har bare ikke nogen idé om hvor hurtigt jeg kan opnå det result med en kostændring, motion, styrketræning og supplement til kosten med proteinpulver når jeg når lidt længere hen i min træning.
Her til aften var jeg nede og løbe i centeret.
Løb "kun" 2.5 km. + cooldown, så endte næsten på 2.8 km. - Skal siges at mit liv har været foran computeren med en cola eller anden læskedrik i hånden de sidste 3-4 år, så for mig er det en god start at løbe 2.5 km. på omkring 20 minutter.
Lige for tiden bruger jeg også meget tid på at finde nogle gode opskrifter på noget billig aftensmad som samtidigt også er spændende for f.eks. en dreng på 4½ år eller en kæreste som ikke spiser voldsomt meget kød.
- Er blevet enig med mig selv om at veje mit pasta/ris/bulgur/spelt men hvis jeg får kartofler som sker ind imellem så spiser jeg godt til (ELSKER Kartofler)..
Vil slutte af med at sige at hvis du træner i Fitness World, Aabenraa - og samtidig mangler en træningspartner så sig endelig til (gerne på begynder niveau med fullbody program), så skriv endelig herover sitet. Kønnet er helt og aldeles ligegyldigt!
Håber det var let læseligt, ellers har det da i det mindste været fedt lige at skrive og komme ud med det.
Jeg er uerfaren når det kommer til styrketræning, så undskylder på forhånd for at mine kommentare måske godt kan virke dumme og ugennemtænkte!