Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1151
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1148

Følg bodybuilding.dk på

Nyresvigt

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Min far fortalte mig lige om dette idag:

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-10599355.html

Og da jeg har det sådan, at jeg hele tiden skal pisse, så siger han, at det kan have noget med at gøre, at min nyre ikke er så god. Han synes så, at jeg skal holde en lille pause med proteinpulveret, for så at se om det kan hjælpe lidt på problemet.

Men jeg er bare af den opfattelse, at det ikke har noget med proteinpulveret at gøre, men mere er et spørgsmål om for højt proteinindtag. Ved ikke om I er enige med mig i det? Men hvad vil i foreslå mig at gøre. Nægter bare at tro proteinpulver kan være så skidt #-o Har taget det i over 1 år!
Uanset hvad du laver, så altid tænk positivt - Det skaber de bedste resultater!

Støt http://www.Bodyman.dk / http://www.Bodylab.dk
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 155.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

BodyBlom skrev:
christofferj skrev:Min far fortalte mig lige om dette idag:

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-10599355.html

Og da jeg har det sådan, at jeg hele tiden skal pisse, så siger han, at det kan have noget med at gøre, at min nyre ikke er så god. Han synes så, at jeg skal holde en lille pause med proteinpulveret, for så at se om det kan hjælpe lidt på problemet.

Men jeg er bare af den opfattelse, at det ikke har noget med proteinpulveret at gøre, men mere er et spørgsmål om for højt proteinindtag. Ved ikke om I er enige med mig i det? Men hvad vil i foreslå mig at gøre. Nægter bare at tro proteinpulver kan være så skidt #-o Har taget det i over 1 år!

Jeg tvivler på det er derfor. Jeg render sku også og pisser hele tiden :D Men jeg drikker også vand hele tiden. Tror mere det er derfor :)

Jep. Drikker også en masse vand. Men omvendt så er det også meget tankevækkende, det med onyzko. Og nu det er læger, som påstår, at proteinpulveret har haft en væsentlig rolle i nyresvigtet, så må det jo have et eller andet på sig!

Brugeravatar

Styrkeliste

Så vidt jeg husker har Incognito flere gange nævnt at nyrene ikke tager skade af at du mæsker dig i protein..

Reputation point: 260

sjonas skrev:Så vidt jeg husker har Incognito flere gange nævnt at nyrene ikke tager skade af at du mæsker dig i protein..

De undersøgelser som påviser forværring af nyrens tilstand er udført på personer med nyrer, som i forvejen var beskadiget. Så, hvis man har dårlige nyrer, så findes der en risiko for, at man blot gør problemet værre end det er i forvejen...
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)
Kostplan: Vis kostplan

Det er ikke proteinet der er synderen i den artikel men det her "som følge af mange års brug af gigtpiller " gigtmedicin er noget giftigt lort, jeg har selv som følge af et trafik huled spist store mængder af det og det kan ik anbefales..
Brugeravatar

Reputation point: 80

Geografisk sted: Kaas City

specter skrev:Det er ikke proteinet der er synderen i den artikel men det her "som følge af mange års brug af gigtpiller " gigtmedicin er noget giftigt lort, jeg har selv som følge af et trafik huled spist store mængder af det og det kan ik anbefales..

Generelt er smertestillende medicin ekstremt belastende for nyrene. Det var blandt andet det som fik Tom Prince´s nyrer til næsten at stå af. Han havde i en længere periode spist smertestillende medicin for at holde sig gående rent træningsmæssigt. Det resulterede i at begge nyrer næsten stod af.

Så tror ikke du behøver at være bange for dit proteinpulver. Fodboldspillerens problem er med garanti opstået pga. gigtpillerne. Proteinpulveret har så bare givet en yderligere belastning, men det var med garanti ikke sket med pulveret alene.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Logbog: Ingen logbog

BodyBlom skrev:
Thomas Jagd skrev:
specter skrev:Det er ikke proteinet der er synderen i den artikel men det her "som følge af mange års brug af gigtpiller " gigtmedicin er noget giftigt lort, jeg har selv som følge af et trafik huled spist store mængder af det og det kan ik anbefales..

Generelt er smertestillende medicin ekstremt belastende for nyrene. Det var blandt andet det som fik Tom Prince´s nyrer til næsten at stå af. Han havde i en længere periode spist smertestillende medicin for at holde sig gående rent træningsmæssigt. Det resulterede i at begge nyrer næsten stod af.

Så tror ikke du behøver at være bange for dit proteinpulver. Fodboldspillerens problem er med garanti opstået pga. gigtpillerne. Proteinpulveret har så bare givet en yderligere belastning, men det var med garanti ikke sket med pulveret alene.

Af en eller anden grund så er det bare næsten altid protein/kreatin tilskudende der får skylden, sjovt nok :roll:

Self. det er altid nemmere at give noget folk ik kender til skylden, end give medicin som jo skal helbrede en skylden..
Brugeravatar

Reputation point: 80

Geografisk sted: Kaas City

specter skrev:
BodyBlom skrev:
Thomas Jagd skrev:

Af en eller anden grund så er det bare næsten altid protein/kreatin tilskudende der får skylden, sjovt nok :roll:

Self. det er altid nemmere at give noget folk ik kender til skylden, end give medicin som jo skal helbrede en skylden..

Tak for svarene :D Det var egentlig også det jeg forventede, så det stemmer overens! Det er bare altid så nemt at skylde skylden på noget, som man slet ikke kender til, men sådan er verdenen nu nok engang bare skruet sammen.

Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud