Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1203
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1200

Følg bodybuilding.dk på

Nyt program

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

hej allesammen

er ny bruger på bb.dk - men har dog fulgt med herinde.
jeg kunne godt tænke mig et styrkeprogram for en teenager. Jeg har haft kørt lidt fullbody, men syntes egentlig at det er lidt kedeligt. Så er der nogle der har et godt program?

Sexyback

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Velkommen til.

Hvis du har fuldt med lidt her inde, ville du formentlig også ha kunnet set de andre 15 topics omkring anbefaling og revurdering af diverse programmer der er smidt op af rookies. Når du stadig hopper rundt på nybegynder stadiet, ville jeg hoppe på noget nemt fundament træning der primært har fokus på de store basis øvelser (bænk, squat, dødløft, military osv), så de sætter sig på rygraden. Evt. læs om øvelserne i artikel arkivet, eller spørg til råds i centret af selvfølgelig kvalificerede.

Når det så er sagt, så er jeg ikke i tvivl om, at artikel arkivet vil hjælpe dig, så hop en tur derind, så har du i hvertfald noget at lave inden du skal i seng i aften :)

Held og lykke

Logbog: Vis logbog

tak. det skal dog siges at det ikke er længe jeg har fulgt med og har da også prøvet et fullbody program da der var mange der sagde det var bedst, men syntes at det er for kedeligt. derfor vil jeg gerne have et nyt et. Og jeg har også haft kørt "vejen til større styrke", men vil prøve noget nyt. Er der nogle råd dér?

Sexyback

Sexyback skrev:tak. det skal dog siges at det ikke er længe jeg har fulgt med og har da også prøvet et fullbody program da der var mange der sagde det var bedst, men syntes at det er for kedeligt. derfor vil jeg gerne have et nyt et. Og jeg har også haft kørt "vejen til større styrke", men vil prøve noget nyt. Er der nogle råd dér?

Sexyback

et fullbody med fokus på basisøvelser ville imo være det eneste rigtige til en rookie til det er indlært. Ellers er det jo utallige mange på markedet, det er bare et spørgsmål om at vælge :D

Jo men.... hvis der var noget andet end fullbody. Og har du et link til et godt et?
Så ville det sku være en stor hjælp min ven.

Nogle der har link til program?

Ikke for at være ond, men hader det svar!! jeg har læst!! Men tænkte på det her program?

- artikler/styrketraening/styrketraening-martial-arts.html

Er det godt?

Sexyback skrev:Ikke for at være ond, men hader det svar!! jeg har læst!! Men tænkte på det her program?

- artikler/styrketraening/styrketraening-martial-arts.html

Er det godt?

ikke for at være nederen, men jeg fucking hader dem som tror de kan komme, og få alt serveret på en sølvfad.

Hvis du ikke kan skele mellem hvad der er godt og skidt for dig selv, ja så har du ikke læst nok. Jeg tvivler på du overhovedet kan lave 50% af de øvelser bare med en acceptabel teknik. Hvorfor? fordi du er rookie. Hvad skal en rookie? Lave det der ikke er så sjovt - basis træning med fokus på teknik - bygge et fundament. Ellers kan du nok godt forvente at blive stamkunde hos lægen, fordi du hovedløst at hoppet på et program med squat/cleans/push press og andre teknisk svære øvelser.

Please lyt, jeg er med garanti ikke den eneste der mener det her, du burde at lytte. Men det er selvfølgelig dit eget valg.

Sexyback@ programmet du linker til skal man først køre når man har trænet i +-1 år og desuden har teknikken i basisøvelserne på plads
derudover er formålet jo at blive bedre til kampsport (gennem eksplosivitet), så hvis målet er hypertrofi skal man ikke køre det
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster